Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2010.10.22. 15:28 nothingtonothing

Coke Bust interjú Nicktape-el!

A holnapi koncert apropóján csináltam egy interjút Nickel a Coke Bust énekesével. Gyertek le holnap sokan mert nem minden nap fordul meg ilyen fasza zenekar Magyarországon. ÉS ez nem mesterségesen gerjesztett Hype akar lenni hanem az igazság :)

Légyszives mutassad be a zenekart! Miért kezdtétek el? Utálom az ilyen kérdéseket de hát szükséges!

Mi vagyunk a Coke Bust! Egy gyors, arcbamászó straight edge zenekar Washington DC-ből. 2006-ban kezdtünk el együtt játszani. A régi basszusgitárosunk Parson és én akartunk egy új zenekart aminek a hangzása hasonló mint a suicidal tendencies első lemeze. Miután kipróbáltunk pár embert akik egyáltalán nem illettek a zenekarba felkerestük Christ és Jeremy-t akik régi cimboráink hogy játszanak már velünk. A felállás így lett teljes és úgy tűnik hogy minden stabil és marad is így. Az volt a terv hogy szuper gyors, kemény váltásokkal teli straight edge hardcore-t játszunk. Szerintem nagyjából sikerült ezt összehozni.

Mesélj egy kicsit a Coke Bust előtti zenekarodról a Bail out!-ról!

Haha, okés! Nos volt egyszer egy Bail out! Amiben én is benne voltam Parsons-al együtt (régi Coke Bust basszgitáros). A Bail out! azért több volt mint egy vicc banda ami nem tudott elég gyorsan játszani. Mai füllel nagyon nehéz végig hallgatnom azokat a felvételeket, de akkor mi ezt 100%-osan komolyan vettük és nyomtuk ezerrel. Én ezért se akarok többet már vicces dalokat írni mondjuk videó játékokról. Elég ezt egyszer megírni! Azt hiszem a demo volt a legjobb amit kiadtunk, a többi anyag annyira nem jó. Na de ez volt az első banda amivel turnéztam és a többi tag is jó barátom. Most sokkal jobb zenekaraink vannak. A Bailt Out! előtt volt egy zenekarom a GRIPTAPE. Ez volt a középsulis punkrock zenekarom. Volt egy csomó tagcsere és a hangzásunk is rengeteget változott, de azért maradtunk mindig a gyorsabb hc/punk mellett. Chris és Avi a Magrudergrind-ből is benne voltak egy ideig.

Voltál EU turnén a Magrudergrindel? Milyen volt a turné a grinderekkel? Csomóan várták Magyarországon a koncertet kár hogy le lett mondva :(

Tényleg elég szomorú hogy az egész turné törölve lett! Igen voltam a Magrudergrindel az eu turnén 2007-ben. Nagyon nagy élmény volt! A következőkért feleltem: merchet árultam, az úton szórakoztattam a többieket, és Avira vigyáztam mikor már nagyon be volt rúgva. Majdnem 2 hónapig tartott a turné és mindenhol voltunk Európa szerte (mint pl Bulgária). Nagyon sok élményt és tapasztalatot szereztem ezen a turnén. Igazából voltunk Magyarországon is de csak keresztül mentünk rajta és reggel 7 kor a határon le is táboroztunk. Nagyon várom már hogy Budapesten is játszunk és egy kis időt töltsünk ott.

A második 7”-etek címe FUCK THE BAR CULTURE. Azt hiszem ez eléggé magáért beszél. Megmagyaráznád? Néhányan nem köpködnek ezért rátok?

Természetesen vannak akiknek ez nem tetszik. Vannak páran akik be is szólnak, és vannak páran akik azt gondolják hogy ez csak egy baromság. De nekem mindegy. A zenekar célja az hogy soha senki ne legyen megelégedve magával és azzal a dologgal amit csinál. Mikor azt a számot írtam, csak abból merítettem amit magam körül láttam. Egy csomó haverom akikhez kötődök csak elbasszák az életüket ezekben a hülye kocsmákban. Engedik hogy az alkohol diktálja azt hogy mit kezdjenek a szánalmas életükkel. Ez egy ördögi kör. Lemész a bárba, bebaszol, találkozol emberekkel a többiekkel akik szintén...aztán elbaszol pár dolgot...és mivel magad alatt vagy újra lemész a kocsmába hogy „szintre hozd magad” hogy jobban legyél. Ez nem is igazán a kocsmákról szól hanem inkább az alkoholizmusról. Ez egy eléggé félreérthető dolog, de végül is a válasz a kérdésedre: Egyáltalán nem érdekel hogy páran ezt sértőnek találják! Mi értelme egy zenekarba lenni ha nem mondjuk ki azt amit gondolunk, ahelyett hogy a hülye emberiség vállát veregetnénk hogy igen ez fasza? Basszák meg a kocsmák és bassza meg a piálás...újra és újra elfogom ezt mondani ha kell!

Van egy másik zenekarod is a No minion ahol gitározol. Mesélj már erről valamit! Melyik jobb? Mikrofonnal megőrülni vagy gitározni?

Hogy őszinte legyek fogalmam sincs hogy most mi a helyzet a No minionnal. A No minion-t én és Mr. Blam alapítottuk (ő dobol a zenekarba). Mr. Blamet onnan ismerem hogy a Time to Escapenek helyettesítettem a basszus gitárosát a Nyugati parti turnén, ő meg ott dobolt. San Franciscoban egy este a turnén arról dumáltunk hogy de jó is lenne egy pofon egyszerű gyors dara zenekar ami nincs túl bonyolítva. Elhívtuk Garybird-et a Coke Bustból és Jeremy-t énekelni. Jeremy mindig is ki akarta magát próbálni mint énkes egy zenekarba, és úgy néz ki hogy nem hiába mert elég jól tolja. Egyébként ha engem kérdezel nekem az üvöltözés jobban fekszik. Jobban szeretem beőrjíteni magam és nyomulni, de amikor gitározok az kicsit visszatart. Azért azt is nagyon élvezem! No minion most egy kicsit szerintem takarékon van. Az új zenekarunk a RATIONS sokkal jobb szerintem, ott én basszgitározok, mr. Blam dobol és Jeremy gitározik és Pat Vogel (Sick Fix) szintén gitár és Parsons (ex-Coke Bust, Time to Escape énekes) énekel. Gyors hardcore amit játszunk.

A double cross blogon van egy video a DYS próbáról. Megnéztem és elgondolkoztam a reunion bulijukon. Az alapján amit a próbáról láttam marha gyenge...de ez csak egy próba volt. Ott voltál a koncerten?

Nem voltam a koncerten. Nagyon szerettem volna menni de végül nem sikerült. Eléggé sekélyes nekem hogy mennyi zenekar próbálkozik ezzel az újjá alakulás dologgal. Én nagyon szeretem a DYS-t és a többi bandát, de még így is úgy gondolom hogy kicsit büdös nekem ez a dolog. Sokkal többre becsülöm azokat a zenekarokat akik sose adták fel (még ha rég fel is kellett volna) és folyamatosan nyomták az évek folyamán. Vegyük a példának a DRI-t, ők nagyszerűek élőben, vagy a CROMAGS (még ha ez nem is az igazi CROMAGS) még mindig nagyon jók! De nemrég láttam az ANTIDOTE-t és egyáltalán nem volt valami nagy szám. Ha nem éled a hardcore-t, ha nem jársz le többet a koncertekre és maradsz ebben az egész körforgásban akkor azt simán észre lehet venni rajtad mikor felmész a színpadra. (Antidote kapcsán)

Mondj valamit az új Coke Bust lemezről!

Van egy új EP ami a REFURE records-nál jön ki és az a címe hogy „Degradation”. 6 számos és talán egy kicsit a FUCK BAR CULTURE kislemezre emlékeztet majd pár embert. Elég rövid, gyors és ütős. A legjobb lemezünk eddig! Alig várom hogy kijöjjön!

Coke Bust egy teljesen sxe zenekar? Mit jelent az edge neked? Egy személyes döntés ami inkább az egészséget veszi alapul vagy politikai állásfoglalás is van mögötte?

Igen, mindenki sxe a zenekarba. Nekem a straight edge többnyire személyes/egészségi döntés. Ezért nem iszok, cigizek drogozok stb. Nem akarom úgy végezni mint annyi ember körülöttem. Tudom hogy ez így elég gagyin hangzik de nem akarom elbaszni az időmet olyan dolgokra amik csak tönkre basszák a testemet. Elvagyok ezek a szarok nélkül is. Jól érzem magam hogy nem segítem ezeket az alkohol/dohány/ drog árusokat akik teljesen negatív kihatással vannak az emberiségre. Ez az egész rólam szól és az életemről.

Tavaly megjelent egy válogatás a Third Party recordsnál, „punx don't drink” címen tele csomó király bandával. Sick fix, poison planet, stb. Ahogy én látom sok banda hardcore punk hangzással és straight edge mentalitással van most az államokba. Mi a véleményed erről? Szerintem király!

Szerintem is király! A Third Partynak nagyon sok király kiadványa van straight edge bandákkal akik nem illenek bele a hagyományos youth crewba. Én nem is nagyon tudok azonosulni a legtöbb youth crew szöveggel hogy őszinte legyek. Nem akarok pozitív lenni. Szövegek a barátságról, elkötelezettségről, csalódásról....ami egyébként tök jó, de engem annyira nem mozgat meg. Inkább éneklek azokról a dolgokról amik valóban zavarnak abban a világban ami körülvesz. Nem ennek lenne értelme?

Milyen Washington DC-ben lakni? Mondj már pár jó bandát!

DC egy nagyon király hely! Szerencsésnek mondhatom magam hogy ezen a környéken nőttem fel. Van egy csomó jó dolog itt (király színtér, sok látnivaló) és csomó rossz dolog (magas adók, drága megélhetés) de még nem költöztem el...szóval annyira nem rossz :) Zenekarok: RATIONS, SICK FIX, MAGRUDERGRIND, GIVE, LION OF JUDAH, MOBMENTALITY, DOC, és tuti van még egy csomó csak most nem ugranak be.

Néha ha olyan zenekar jönnek Bécsbe ki szoktunk utazni oda koncetekre. Szeptemberbe jön a Youth of Today a Spermbirdsel. Spermbirdsre senki se köpköd de a Youth of Today más tészta. Én szerintem el fogok menni a koncertre mert imádom a Youth of Today-t, de jópáran hezitálnak. „Ray Cappo edgebreak” és hasonló...”reunion a pénzért” címszavakat képzelj el. Megtudom őket is érteni. Ha te mondjuk itt laknál elmennél a koncertre?

Azt kell hogy mondjam hogy nem mennék el arra a koncertre. Nagyon szeretem a Youth of Today-t de amit te ott látnál az már nem a Youth of Today. Pár eredeti tag feltöltve pár zenésszel és nyomják a feldolgozás számokat. Inkább elmegyek egy feldolgozás bulira ahol a haverjaim játszanak csak YOT számokat. Az legalább 100% ig hiteles lenne. Ez a turné csak a pénzre megy. Ez nem fika az eu srácokra de itt amcsiba ezt mindenki vágja hogy ez mekkora szarság! Ugyanaz a szitu mint a JUDGE feldolgozás zenekarral. FUCK JUDGE Mike nélkül!!!

B9 vagy livewire forum?

B9 mert jobban pörög és lehet rajta röhögni!

Mi a munkád? Mivel foglalkozol mikor nem a zenekarokkal nyomod?

Egy angliai, yorkshire-i, közgazdaság-fejlesztési piackutató ügynökségnek dolgoztam, de le lettem építve, mert az angol kormány csóró. Most ideiglenesen irodai munkát végzek és ha visszajöttem a turnéról akkor keresek majd egy másik melót.

Dc-ben laksz. Voltál már a Dischord háznál? Ha arra mennék tuti csinálnék egy rip off fotót!

Elmentem már csomószor arra de még sose voltam bent vagy csináltam volna egy olyan fotót. De akik erre járnak azok mindig bepróbálják ezt, de engem valahogy nem mozgat a dolog!

Nyomtatott vagy online?

Én a nyomtatott 'zineket preferálom mert tudom olvasni a WC-n.

Köszi szépen az interjút és bocs a szar angolomért!

Az angolod sokkal jobb mint az én Magyarom! Az egyetlen dolog amit tudok Magyarul az az „ENSALATLAK!” Ez nem valami romantikus kifejezés vagy ilyesmi ugye? :) Ne kérdezd hogy honnan tudom...

Akkor most én kérdezek tőled párat! (Nick)

1) BEST AMERICAN BANDS

coke bust (nyali fali), last in line, deadfall, conquest for death, splitting headache, nightstick justice, lifetrap. régebbiek: infest, poison idea, deep wound, malignous youth, urban waste, out cold etc.

2) Best EUROPEAN BANDS

sunpower, reproach, appleshout, lost boys, youssof today, civil terror, citizens patrol, pfa, ED, régi olasz zenekarok : negazione, peggio punx, upset noise, wretched, etc.

3) HOTTEST CELEBRITY

Katy Perry, Christina Aguilera, a barna csajszi a JAG-ből és a clerks-2 ből a csaj.

Coke Bust - Under the streetlights

A drug lord removed

a constricted supply

the prices go up

but people need to get high

the incentive increases

so another step up

everyone loses and the fight is corrupt

killing each other

sanctions for a civil war

under the streetlights

victims at mercy of the courts

the frest market our economy knows

takes a toll on its people

and the bullet hole show

a job for the cop

a big fucking circle

and they just will not listen

you've created a market

you've done it yourself

you call the shot

that ring in the night

so i pledge my allegiance

and gaze at the flag

liberty and justice

for bodies in bags

who are they kidding?

they know they can't win

continued oppression

again and again.

Coke Bust Myspace link!

1 komment

Címkék: coke bust no minnion bail out!


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr362391081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása