Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2008.10.30. 20:01 nothingtonothing

POISON IDEA interjú

pi

Mavrik: Szóval, milyen cuccokat....

Jerry: Cuccokat? Először valami speedet toltam be, attól ideges lettem, aztán bevettem pár nyugtatót és ráittam. És aztán jöttem ide, yeah adj egy sört na adjál már! És tudod hogy miért mondom el ezeket neked??? Mert ez is egy istenverte hanyatlás.

Kye: (GBH dobos) Hey, tetszik a sminked. (Jerry arca még mindig tiszta vér mert egy x et karmolt a homlokába egy órával ezelőtt a koncerten).

Jerry: Van valami drogod?

Kye: Nincs...

Al: Milyen mértékben nyomjátok ezeket?

Jerry: Miket?

Al: Akármit, alkohol, drog....

Jerry: Nos, én megittam 2 üveg bourbont mielőtt felléptünk volna.

Steve: Általában egy üveg bor, istenverte olcsó bor! Nighttrain, Thunderbird...ezekből 1-2 üveggel.

Jerry: Mialatt játszottunk kerestem az eugenei srácot egy skinheadel, a „The Decline”-ból. Még megtalálható erre fele vagy már a Faster Pussycatnél melózik?

Al: Szokott erre lógni. De ma nem láttam.... A korai L.A cuccok nagy hatással voltak rátok?

Steve: Na ne, én utálom a L.A. Punkot! DI szar! (DI játszik épp a földszinten)

Jerry: Bazdmeg. L.A. Punk. Eugeneban laktam, Oregonban az apámmal, és ahogy abbahagytam az általános iskolát az első koncert amit láttam az a the Ramones volt és a Runaways nyitott nekik. 13 voltam akkor, és rögtön tudtam hogy nekem akkor most punknak kell lennem. Szóval elköltöztem Portlandba az anyámhoz, és hirtelen ott volt minden, a kibaszott Avengers, the Weirdos, Crime, a kibaszott Bags, láttam őket 2 koncerten is a valódi Bagset mikor még Patricia játszott benne, nem azt a kamu szart, ja meg a the Dickies, 999-t is láttam akkor. Azthiszem akkoriban nagyon jó volt mifelénk. Minden szűr szart meghallgattam/elolvastam ami a kezem ügyébe került: Slash, Search and Destroy, és természetesen a Flipside.

Al: Sikerült a Germset is látnod?

Jerry: Nem, túl messze voltunk San Franciscotól.

Al: Oh, ők voltak a legjobbak. Darby nagyon jó volt az önvagdosásban.

Jerry: Természetesen a the Germs volt a legnagyobb hatás ránk nézve. Ezért lett a 7” neve is "Darby Crash Rides Again" , mert Darb nagyon szerette Nietzchet. Megelőzte a korát nagyon okos volt.

Mavrik: Ha önvagdosás Darbytól jött, akkor a lángok honnan?

Steve/Jerry: KISS! K...I...S...S, imádjuk a KISS-t!

Jerry: A kiss olyan mintha egy elbaszott gyerek nézné a kibaszott Vietnámot a tv-ben. És talán a GISM-japánól, tőlük is jött az ötlet...Szeretem azokat a dolgokat amik tényleg veszélyesek. Emlékszem hogy egy Cramps koncerten az énekes lengette a mikrofont és telibetalált, és először mikor láttam a DOA-t, 3 an voltak benne és Joey Shithead eltörte rajtam a gitárját. Ennek köszönhetem hogy én is elkötelezett lettem ezen az úton! Azt hiszem jó ez így! Mint minden más. Elkapom az embereket a mikrofonnal a zsinórt a nyakukra tekerem és felemelem őket a levegőbe. Utána meg azt mondják: Köszi! Volt egy testen kívüli élményük, hehe. Na de komolyan, ha az ember nem bírja a meleget, húzzon ki a konyhából, a probléma az, hogy én vagyok a tűzhely.

Al: Mind hallottunk már arról hogy szoktál stage divingolni, és szétlapítani az embereket. Azt hittem hogy fogunk ebből ma is látni valamit.

Jerry: Aha, de sose tudom hogy akkor visszaengednek a színpadra vagy sem. Utoljára mikor ugrottam akkor nem engedtek vissz a színpadra. Egyszer én és Blaine (a Fartz, és Accusedből) fent voltunk a színpadon és éneketünk a DOA-val, és megfogtuk egymás kezét és úgy ugrottunk be. Na most rajtam volt ez a cipő és fejbe rúgtam egy lányt...felnyílt az arca vagy nem is tudom, csúnya esett volt. Én nem is tudtam róla amíg nem mondták nekem hogy elvitték a kórházba. Utána elkértem a címét, küldtem neki virágot, felhívtam hogy sajnálom. Erre ő azt mondta hogy „ok semmi gond azt mondtam az apámnak hogy elütött egy kocsi”! Szóval, amit előbb magyaráztam, ő is bevállalta. Nem mehetsz el egy punk koncerte úgy hogy tudod hogy mi lesz...Sokszor emberek jönnek oda hozzám hogy „Hey, te vagy a Poison Idea énekese”...Ilyen kedves szőke lányok..”igen én”....”Te faszarc, eltörted a lábam 3 helyen nemrég mikor itt voltatok!!!”!

Mavrik: Hogy húzod ki magad a csávából egy ilyen incidenskor?

Al: Legközelebb a fejed töröm szét!

Jerry: Naaa, azért nem....legközelebb ingyen jöhetnek be.

Steve: Ad nekik egy puszit!

Al: Miért nem jöttök erre gyakrabban? Ez a 2. koncertetek L.A-ben 5 év alatt.

Jerry: Senki se akar minket leszervezni. Mert mi nem vagyunk ilyen kibaszott Sub Pop, mi nem vagyunk az a buzi Mudhoney vagy mi a franc. Nem próbálunk olyanok lenni mint a Sub pop zenekarok amiket mindenki szeret, vagy ilyen speedcore bandák mint a Metalblade és hasonlók. Mi a saját utunkat járjuk, nem érdekel más. Kapunk ajánlatok kiadóktól, de akkor le kéne mondani a dalok jogairól egy életre. Ezeket a dalokat amiket mi írtunk és beleraktuk az érzéseinket, a saját személyes tapasztalataink alapján születtek. Ők meg azt mondják „oké, adunk lóvét, és ti a kiadónknál lesztek és gondoskodni fogunk rólatok”, de azokat a számokat ők egy életre akarják, szóval kösz nem.

Steve: Azután úgy éreznéd magad mintha megerőszakoltak volna.

Jerry: És már jó párszor megvoltunk az életbe, szóval ez az egész nem hiányzik nekem.

Steve: Ezért csináljuk a saját kiadónkat és a turnénkat, mindent. Az American Leather a mi saját kiadónk. Úgy mint a Black Flagnek az SST.

Al: És működik is...

Steve: Meg kell egyezned a terjesztőkkel, néhány nagyon geci de sokan azért elég rendesek. Azért sikerül eladni pár lemezt, de nem olyan sokat.

Mavrik: Mi ösztönzött titeket a„Ian Mackaye”-es borítóra?

Jerry: Valaki azt mondta hogy inkább „Ray Cappo”-nak kéne hívni, de mi inkább a gyökerekig nyúltunk vissza. Ez nem annyira rosszindulatú, egy kicsit lazábban kéne felfognia. Jelent valamit, ha nem jössz rá akkor elmondhatjuk...

Mavrik: Direkt az ő nevét akartátok?

Jerry: Igen, nézd meg mitt tett a szintérrel---túl sok straight edge.

Steve: Minor Threat egy nagyon jó banda volt zeneileg. (Pig Champion besétál)

Pig: Annyit tudok csak mondani hogy amikor meghallgattam a 7 Seconds Committed for life Ep-jét már tudtam hogy bajba vagyunk. Aztán jött a második hullám, most meg csak úgy tornyosulnak azok a lemezek amik úgy szólnak mint a „screaming at a wall”. Csak megosztotta a színteret és az egészet nagyon elbaszta.

Jerry: (Ian-t utánozva) „Nos a vegetarianizmus egy logikus lépés a straight edge-ből”

Pig: Egy dolgot én birok Ian-ban, hogy még mindig borotválja a fejét és ilyen hülye kalapokat hord!

Mavrik: Szóval akkor ti lényegében ugyanazt csináljátok, csak pro-alkohol felfogással...

Pig: Csak próbáljuk megtartani a rock and roll tradícióit.

Jerry: Mi nem akarunk ilyen túlzóan általánosító kifejezéseket, az baromság....csak azt csináljuk amit akarunk.

Pig: Rock and Roll, mi van még...csajok, alkohol, kocsik, hangos gitár...

Jerry: Mi mindennek az ellenkezőjét próbáljuk tenni. „csináld amit akarsz annyiszor ahányszor akarod és ne húzzad fel magad ezeken a hülye szabályokon” Rock and Roll a szabadságról szól, nem a szervezettségről, és nem is a straight edge-ről.

Pig: Fasiszta dolog...

Jerry: A legjobb straight edge zenekar a Crucial Youth volt, azok a srácok tudták hogy az csak egy vicc.

Merle: Drink positive.

Al: Egy országos turné szervezésén is dolgoztok?

Pig: Igen, tavasszal. Ez lesz az első 9 éve alatt hogy van egy menedzserünk.

Jerry: A többi srác a zenekarban nagyon jó zenészek, de nem nagyon tudnak mit kezdeni azokkal a dolgokkal amik néha a zenekarral járnak. Szóval van egy menedzserünk aki az egész szarságot intézni, csak hívnunk kell és megmondani hogy mi legyen.

Steve: Elvisz minket a kórházba vagy a detoxba akármikor!

Jerry: Merle-nek vált ez a legjobban a hasznára, ő kerültt legtöbbszőr kórházba. Hármoszor lett szétverve 2 év alatt! Haver mosolyogj!

Merle: (mosolyog és mutatja a hiányzó fogakat. Az utolsó egy biztonsági őr egy parkolóban.

Pig: Egy kubai testépítő a sarkával próbálta kirúgni a bal szemgolyóját a helyéről

Merle: Az orvos visszatette a szememet a szemgödörbe, és vissza varta a szemöldökömet is. (aztán elkezdtünk beszélgetni a korai L.A. Punk rockról)

Mavrik: A régi zenékről beszélgettek, de most van valami banda amire gerjedtek?

Jerry: Igen, ha megnézed a táskámat benne vannak a kazik amiket hallgatok mostanában: the Creamers új nagylemez, imádom, the Hard-On, Naked Raygun..

Steve: Sloppy Seconds! Nagyon jók!

Jerry: Mi mind szeretjük a Sloopy Seconds-t!

Al: Mi tart titeket lojálisnak a gyökerekhez?

Jerry: Mind rohadtúl unatkozunk, Portland unalmas!

Pig: Munkanélküliség.

Steve: Mi mind munkanélküliek vagyunk.

Jerry: A régi időkben mi elhatároztuk hogy megváltoztatjuk az életünket, és én ehhez ragaszkodni fogok amíg meg nem halok. Ez nem csak egy fiatalkori hülyeség amin én keresztül mentem. Mi már 10 éve együtt vagyunk a Poison Idea-val. 16 évesen kezdtem és most 26 vagyok. 10 kibaszott év.

Al: A 10 év alatt nem vágytál egy kis lassulásra?

Jerry: NEM!

Pig: Banyek, jobb lenne hallgatni rá.

Jerry: Néz meg mik jönnek ki mostanában: Extreme Noise Terror, na az valami. Mikor hallgattam teljesen kikészültem „az isten verje meg, miért nem ilyet csinálunk” Szóval mi kapjuk a dózisokat hogy fojtassuk a rock and rollt.

Pig: Amíg ez jó nekünk boldoggá tesz engem is. Nem nagyon érdekel más, én hű maradok a zenéhez.

Jerry: Ha fogsz egy lexikont akkor az van benne „Poison idea” „egy zenekar”.

Pig: Azt mondja: „punk”.

Mavrik: A punkkok királya, yeah. Kinek a hasa volt rajta?

kingsofpunk

Pig: Az övé! Mutat Jerryre.

Jerry: Az a sok vágásnyom...Már nem tudod elolvasni, úgy néz ki mint egy utitérkép.

Al: Hány kilók vagytok most?

Jerry: Oh, én 80 körül, ...nem is asszem 170 kg

Pig: Közel az 220 kg-hoz.

Steve: A gitáros a Sloopy Secondsban 200!

Jerry: eltörpül pig mellett.

Mavrik: Egy speciális diétán vagy most?

Steve: Igen, sör sör sör, ivászat kajálás.

Mavrik: Titeket nem akar majd szponzorálni a Budwesier sörmárka mint a Gang Greent?

Jerry: Én nem akarom hogy akárki is szponzoráljon minket. Szegényen és keserűen akarok meghalni ahogy születtem. Szeretem azt az interjút amit ti csináltatok a Flipsidenak a Nihilistics-el, mert az egész olyan ahogy én is érzem. Én egy kibaszott mosogatófiú vagyok. Szegénységben élek és amit akarok az hogy be tudjak rúgni és egyszer-egyszer el tudjak menni egy koncetre és jól érezzem magam. Minden szar. Minden szarság ami most megy.

Mavrik: Honnan ered hogy vagdosod magad, azt tudom hogy kitől jött az ötlet de...

Jerry: Ez már jó rég történt...Azt hiszem közép iskolás lehettem, gyakran vagdostam magam, egy elbaszott gyerek voltam. Már gyerekként is gyakran vagdostam magam, karcoltam a testem mindennel.

Steve: Felszíni bemetszés.

Jerry: Volt már pár varrásom ez miatt. Megvágtam magam itt (mellkas), elég mélyre ment...ezért be kellett varrni.

Mavrik: Szerinted ez a zenekar még mindig a Poison Idea?

Jerry: Igen, még annál is inkább.

Mavrik: Ti jó barátságba vagytok az MRR-el?

Jerry: Nos, Tim próbált mert nem akarta hogy le legyen a háza rombolva! Azt hiszem ő volt az első aki el kezdett mutogatni hogy „Náci, Náci” Én meg „Mivan?” Nem nagy dolog, érted, verekedünk, megvernek, belekeveredsz a bunyóba, de ahol én élek mintha vérdíj lett volna kitűzve a fejemre. Vagy 100 Skinhead akart kinyírni mert megmondtam a színpadon a véleményemet róluk. Elmondtam hogy mekkora szarok. Elbaszott, fasszság minden amiért ők kiállnak. Skinheadek, Metzgers, War Skins, szar az egész!!!

Steve: Mi nem akarunk részt venni ebben a szarságban.

Printed in Flipside #64 (1990)

Szólj hozzá!

Címkék: poison idea


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr55741204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása