Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2009.10.09. 18:17 nothingtonothing

Hold X True búcsú koncert 09/10/08

Tegnap számomra (és még szerintem jó páratoknak szerintem) lezárult egy korszak a Magyar HardCore életben. Ezt akkor éreztem mikor már csak 3 szám volt hátra, akkor hasított belém...még 3 szám és vége a HoldTrúnak? Olyan hihetetlen volt akkor. Ez a zenekar annyit adott nekem amennyit a legkedvesebb zenekaraim összesen se adtak. Első találkozásom a bandával 2002? egy Running Like Thieves koncert volt. Akkor még más közeg járt le hxt-re. Én mint kis csucsi lementem undying pulcsiba az RLT koncetre, ami ugye ex-Bold/Supertouch. Szóval ennek apropóján egész akkori Magyar OSHCPD lent volt, meg nemrég jelent meg a 30 első száma is. Szóval elég szúrós szemekkel néztek rám, hehe. Valami rettenetes nu metál bandák is voltak akkor, nem tudom mi a faszért kellett egybe mosni. Igazából szarra se emlékszek már arról a koncertről csak arra hogy a florpi alatt valaki kézenált, és hogy mennyire tetszett az egész koncert. (a Running Liket Thieves is király volt azon a bulin).

Aztán jöttek a Rocktogonos és Marco Polos koncertek. Nekem sajnos nem volt részem a Mezőtúri bulikba, nekem ezek a budapesti koncertek alapozták meg a zenekar és a stílus iránti szenvedélyem. Ezeken a bulikon a HxT mindig kurva nagy bulikat csinált, talán a legjobb buli az első Values Intact volt. De említhetném még a Pointing Finger, meg hasonló 3. vonalbeli bandákat akikkel tolta a HxT és zseniális koncertek voltak. Akkor még az old school hardcore sokkal jobban előtérbe volt, nem volt ekkora párhuzam közte és a punk scene között. Szerintem a HxT-nak is lehet köszönni hogy a hc és a punk scene ennyire közel került Magyarországon egymáshoz (ami sz.tem jó.). Ez a cikk eddig olyan mint valami megfejtés? Mert csak úgy spontán írogatok. A gondolataim. Ja, meg ami király volt még hogy Némo és Ati csinálta a DiehardxCollective disztrót. Na én onnan minden szart megvettem. Az hogy ők disztróztak koncerten szerintem sokat hozzátett az akkori hangulathoz.

Ja meg az Atari mánia hehe, igazából alig ismerték ezt a bandát szerintem külföldön mert valljuk be, nem egy első ligás banda. De Magyarországon a HxT által vezető os bandának számított, hehe ami nemgáz mert szerintem jó banda :) Meg az a sok kis zenekar akiket a HxT inspirált (strength inside, show your life). Aztán jött egy törés szerintem a zenekar életében, ami nem feltétlen a tagcserével magyarázandó, mert én láttam Csontival olyan HxT bulit hogy az nagyon jó volt. (egyik OATS még rég). Szerintem az hogy az egész scene változott körülöttük. A régi oshcpd arcok többnyire eltűntek vagy indie rockerek lettek (bocs). Tegnap aztán tényleg vége lett a dalnak.

Szója cimbivel mint mi az esztergom környéki különítmény célba vettük a nagyvárost. Ment az úton végig "uhhh ezt a 3. rangú fos thrahscore bandát hallgasad, van egy i love circle pit számuk" meg ilyesmik. Felérve teljes harci díszembe robogtunk a trolival a dürerbe ahol aztán már baszott sokan voltak. Spanolás az ismerősökkel, és konstaláltam hogy bassza meg megint lekéstem a think againt akiket már illene megnéznem az új felálással. A rákosit már elcsíptem, fasza bunkó takony alföldi punk, a szövegek gecire lehúznak. Utánuk a WROOONG! akiket 2 szám után otthagytam. Erről a koncertről eszembe jutott az Egyenesen át! fanzineban olvasható In My Eyes interjúból egy részlet, ha kíváncsi vagy melyik írj elmondom. A Lépéselőnybe is belenéztem, és valaki írta portálon hogy őszinte banda, én is így éreztem. De sajnos a sok rég látott ismerős erősebb volt és spanolgattam jobbra ballra. Na meg behúztam a merchet mert hát szépnek kell lenni a dizsibe!

Ja, aznap MÁSFÉL ÉS PALOTAI volt a nagyterembe, csak a többiek bénák és inkább szerájba akartak menni bandázni, de erről később.

Na aztán jött amit már nagyon vártam/nem vártam a Hold X True. Első szám alap hogy Florpi, not for me, volt már olyan hogy nem játszották mióta ismerem őket? Utána bazdmeg elszakadt nálam a cérna. TV TORNA Kamionnal! Anyád, annyira beindult a nép, nem is kellett mondani hogy GYERÜÜÜÜNK! Pofázás nem sok volt, de azért amit kellett azt elmondta Egy. Itt a Playlist amit madártól nyúltam le, bocs.

Maszk c. szám nekem akkorát ütött, uhh. Idősapám alatt viszont egy ideig vége lett a bulinak számomra mert életem egyik legnagyobb esését sikerült elérnem. Valahogy kibicegtem ittam egyet azt visszabicegtem, és a kurva életbe hogy pont a kedvenc számom ment le ekkor. Továbbiakba a színpad széléről néztem a bandát. Tökre látványos volt, mert általában a színpad előtt szoktam állni ha megy a boogie és kb még sose néztem oldalról koncertet ami érdekel. Azért volt egy két töltelék szám, de ezt szerintem ők is tudták. Minden korszaka a zenekarnak fel lett mutatva ezen a bulin. A Prímás után mivel ráláttam a playlistre csekoltam hogy bazdmeg nincs Let it Ride! Beüvöltöttem és most nem tudom hogy ez spontán vagy megbeszélt de egyből nyomták, valaki bazdmeg írja már le! Geci nagyot ütött így nekem, meg amugyis. Azt mondanom se kell hogy a megkoronázás a One and the same hímnusz volt. Tömeg a színpadon és konfenti eső. És ennyi, kész vége. A Srácok nem jöttek már vissza, de hát most egy first and then nem ütött volna már akkorát mint egy oats, ezt mindannyian tudjuk. Köszi srácok az összes koncertet és azt a sok hatást amit köszönhetek a zenekarnak. Ja még annyit hogy Asterix csinált külön erre a bulira egy i drink milk hold x true külön számot. Ebben a zineben a zenekartagok vannak meginterjúvolva, emlékek stb...ha kéne rábasztál mert elfogyott! Koncert után az irányt a szerájba vettük (palotai helyett :( ) és megbeszéltük a friss élményeket. Ott gyros, bandázás....a hardcore nem fizeti a számlákat a munka igen megvitatása stb. Utána Dini Maross u. albi, ahol megláttam hogy Dini miért is SexFührer! 2 kor fekvés 4 kor kelés....irány a meló. Ha úgy gondolod hogy ez az írás elfogult vagy zagyva teljesen igazad van.

1 komment

Címkék: hold x true


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr631439146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szója 2009.10.10. 15:01:21

nagyon fasza buli volt , kár hogy ilyen sajnálatos okból.
süti beállítások módosítása