Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2008.07.19. 17:57 nothingtonothing

Last In Line (DJ P. interjú, Guilt Lust, Irritators, Last In Line)

Most itt képzeljetek el 10 sor ömlengést erről a zenekarról. De helyette inkább olvassátok az interjút ami az Outsider 1. ben jött ki!

last in line

Hello! Hogy vagy? Mit csináltál ma?

Elmentem megnézni a Criminal Damage -t New York Albanyban...nagyon fáradt vagyok, próbálok lazítani és hallgatok néhány jó dalt a lemezjátszómon. Most például a Who Cares válogatást. Ez egy régi válogatás 1980-ból olyan bandákkal mint a Political Crap és a The Cheifs...nagyon jó!

Egyik legfontosabb kérdés, miért oszlott fel a guilt lust?

Mi valójában nem oszlottunk fel...csak nincs annyi időnk hogy a bandát komolyabban tudjuk csinálni. A próbákat is nagyon nehéz megoldani, a zenekar többi tagjának családja van és érthetően velük foglalkozik. Próbálunk akkor játszani amikor tudunk, és megjelentetni új anyagokat a jövőben. Mi csak egy kisebb fokozatra kapcsoltuk a zenekart és próbáljuk akkor csinálni a dolgokat amikor szabadidőnk van.

A guilt lustnak csak a nagylemez jött ki eddig, de olvastam most valami 7"-ről is, mi a helyzet ezzel?

Felvettünk egy 7" -t, de úgy érzem hogy elsiettük. Mindannyian úgy érezzük hogy jobban is megtudtuk volna csinálni, és talán a jövőben újra felvesszük. Mikor minden megnyugszik, még írni fogjuk az új anyagot és csiszolgatjuk a próbán. A munka és a család jelenleg mindannyiunk idejét elveszi...remélem a dolgok megnyugszanak és vissza tudunk térni az új anyag írásához.

Szereted a heavy metalt? A guilt luston én érzem egy picit, vagy hülye vagyok? A szövegek milyen témákat feszegetnek?

Néhányan közűlünk szeretik a Metalt. Én az old Punk, Rock and Roll, és az oldschool HardCore rajongója vagyok. Mindannyian szeretjük viszont a Black Sabbath és a The Who-t...Justin, a másod gitáros megszállottja a The Whonak! Én a Motörhead és a ST. Vitusért rajongok...nagyon nem szeretem a new metal és a metalt a hardcoreban dolgokat...valójában a legtöbbjük szánalmas és megvetem. A szövegek személyes tapasztalatokon alapulnak, akármiről írok ami felötlik bennem vagy amit látok...ez az én lehetőségem hogy elmondjam, és a felesleges energiámat kiadjam. Csak írok pár szöveget...

Második legfontosabb kérdés (vagy lehet ez az első is) most akkor mi van a last in linal? A myspacen az van kiirva hogy "not yet" nem oszlottatok még fel! Mesélj erről nekem lécci!

Last In Line nem játszik gyakran, de mindig ott van az a lehetőség hogy együtt leszünk egy koncerten és elnyomunk pár számot. Mi még mindig jó barátok vagyunk és tulajdonképpen volt pár koncert a "feloszlásunk" óta is. A banda fele az Out Coldba van és nincs idejük hogy fojtassák a Last In Linet. Van pár számunk amit sose vettünk fel, de én szeretném a jövőben felvenni...talán egyszer majd...

Ebayen néha látok egy kung fu rick/last in line split 7" -t, ez ti vagytok? Egyszer láttam egy CBGB live cd-t, ez magánkiadás vagy mi a fene?

A Split 7" egy másik banda, sose hallottam őket. A cd-t Myke csinálta és a haveroknak adta oda, az összes elkelt a koncerteken. Egy kicsit érzelgős de vicces anyag...a CBGB's koncert hatalmas volt, mindannyiunk nagyon örült hogy ott játszhattunk ahonnan hőseink a THE RAMONES híressé vált.

last in line

Úgy tudom hogy nagy horror rajongó vagy, és szereted H.P. Lovecraft műveit! A novellái ihlettek számokat? Ha igen melyek voltak ezek, és melyik novella ihlette?

Igen, szeretem a horrort. A banda többi tagja is odavan a horror filmekért. Néhány dal inspirációja LOVECRAFT novella volt. Herbert West: Reanimator és The Outsider volt a két szöveg amit Lovecraft inspirált. "For although nepenthe has calmed me, I know always that I am an outsider; a stranger in this century and among those who are still men." Ez a kedvenc részem az Outsiderből, a tetemről aki visszatér az életbe és megpróbál alkalmazkodni a társadalomba, mert azt hiszi hogy ő egy normális ember.Sokat olvasok, és leírom a sorokat ami megragad bennem, elolvasom amiket kiírtam...ezek adnak sokszor ötleteket a szövegekhez.

Te New Engladban élsz, hallottam hogy tényleg van ott valami furcsaság a levegőben, ez tényleg igaz? Furcsa lehet így olvasni a Lovecraftot hogy arafele játszódnak a történetek ahol laksz :)

Eléggé közel lakok azokhoz a helyekhez amik néha megjelennek az írásaiban. Valami tényleg van a levegőben...eléggé hátborzongató itt ez a környék...

Ha horror szereplő lehetnél és úgy kaszabolhatnád a hippiket mi lennél? Ki a leghatékonyabb? :)

Nem egy horror film de én The Slicer lennék a Gone in 60 Seconds 2-ből. (az eredeti, nem az ostoba Hollywood verzió). Ez egy kocsi pengékkel amivel szétdarabolja a dolgokat. Mindig mikor Mikey (Last in Line bass, The prowl énekes, Electric Eyes gitár+ének) átjön arra kényszerít hogy megnézzük és mindig szétröhögjük rajta magunkat. Nagyon szórakoztató.

A Last in Lineak volt egy klipje, mesélnél erről?! (a klipp fentvan youtubon)

Csak egy komolytalan video amit Joe csinált az iskolának. A próbahelyen vettük fel ami egy biciklis boltban volt...Csináltunk egy jobb klippet is amiben katonák vagyunk. Mikey felrobban és rémisztő halált hal a végén.

Mi a helyzet az irritatorsal? Terveztek valami új anyagot? Egyáltalán aktív a banda?

Az Irritators most szünetel. Tervezzük hogy felélesszük és felveszünk valamit.

Az Irritators kislemezek eléggé limitáltak lettek (60), hogy-hogy ilyen kis példányszámban adtátok ki?

Mark a gitárosunk ötlete volt mert ő nagy lemezgyűjtő és a saját másolatát lemezen akarta. Csinált pár másolatot a barátoknak. Én nem örültem a felvétellel kapcsolatban mert ezt is jobban megtudtuk volna csinálni, szóval ezért nem lett nagyobb példányszám. Tervezzük hogy újrakeverjük az egészet és kihozzuk 7" -en.

Mesélnél az Outer Ones-ról? Mit kell tudni róla?

Ah...az egy nagyon titokzatos banda. Yig, Father of Serpents játszik a dobokon. Captain Colorfull a mikrofonnál és gitárnál...Buick Lesabre (most az American Cheesburgerben) énekel és gitározik....csak egy koncertet játszottak ami majdnem előidézett egy zavargást. 77-es takony punk rockot nyomnak...a kedvenc bandám! Van egy nagyon limitált demójuk, és egy felvétel is a koncetröl amit játszottak.

Tudom hogy nem a te bandád de jól ismered Mike Flynt!.Úgy olvastam hogy a Prowl nyom 2 koncertet, most ők teljesen újjá alakultak, vagy ez csak egy reunion? Esetleg új anyag?

Igen, ők játszanak néhány koncertet. Nem tudom hogy készül -e új anyag. Megfogom kérdezni Mikey-t. Találkozni fogok vele néhány nap múlva mikor az Annihilation Time az utca másik oldalán játszik ahol lakok.

Mivel foglalkozol, mit melózol mikor nem punkrockoskodsz?

Egy irodai melóm van, nagyon unalmas...Néhány napot melózok a héten, hosszú órákat. Aztán leautózok a tengeparta ahol a menyasszonyom lakik és vele maradok néhány napot. Elütöm az időt az óceán mellett...lazítok. Én próbálom a punkrockot 24-7-ben tolni! Annyi koncertre megyek amennyire csak tudok, és nagyon sok jó van errefele. Most láttam a Radio Birdman, Criminal Damage, Scapegoat, California Love, Mind Eraser-t, Az Annihilation Timeot is lassan megint jön, The State, 86 Mentalityit is újra...jó kis hónap! (azbazdmeg...)

Láttad az american hardcore moviet? Te milyen bandákat tárgyaltál volna még ki, és mi az ami szerinted lényeges, de kimaradt a filmből?

A film szerintem rendben volt. Én inkább hallgatom azokat a lemezeket mint hogy hallgassam hogy a srác mit fecseg róluk! Elmentem a premierre Bostonba, és az összes öreg Boston HC srác ott volt, nagyon jó volt! Ordibálás a jeleneteken, kifütyültük Harlyt-t a Cro Mags-ből...Springával az SSD-ből kezet fogtunk, nagyon izgatottnak tünt a filmmel kapcsolatban.

Hogy kerültél bele ebbe az egész hardcore/punkba?

Az első anyag ami belebolondított a punkba a lehető legjobb volt, a THE RAMONES. Én mocsok mód de szeretem a THE RAMONES-t. Aztán jött a BLACK FLAG, majd beszereztem azokat az anyagokat amik hardcore-nak néztek ki, és olvastam a köszönetlistán a zenekarneveket. Gyüjtöttem a lemezeket Cooch haverommal, mindketten fanatikusok voltunk a hardcore/punkal. Elmentünk mindenhova hogy lemezeket keressünk...Poison Idea, Bad Brains voltak a favoritok. Az összes régi Bostoni cucc...még az OI!-t is szerettük és gyűjtöttük is. Az első koncert amire elmentem egy helyi banda volt. Nem volt valami jó, mindíg is gondoltam hogy jobbak lennénk...ezért csináltunk is saját zenekart. Láttam párszor a The RAMONES-t azokban az időkben, és elképesztő volt!!!!

Az interjúban említett bandákon kívül volt olyan amit nem kérdeztem és benne voltál?

DREDNOCKS, egy régi oi!/hardcore bandában énekeltem.

Mi a véleményed az új bad brains albumról!!!?

Én nem hallgatom sokat a BAD BRAINS-t a ROIR session kazi után (amelyik az én egyik kedvenc HC kiadványom). Az új anyag olyasmi mint valami funk metal. Nem jön be. A Reggae meg nem érdekel...

Szereted az európai bandákat? Mi a kedvenced a mostani és a régi bandák közül europából?

Imádom az Európai zenekarokat! Régebben gyakran hallgattam BGK, LARM-ot mikor fiatalabb voltam. Ripcord, na és persze a svéd bandák, MOB 47, Anti Cimex...párat láttam is közülük...a Finn bandákat is nagyon szeretem, nagyon jó bandák vannak onnan. Rattus, Terveet Kadet stb... A kedvencem az olasz hardcore, Raw Power nagyon jó, Nabat, Indegesti, Peggio Punx, szeretem az összes anyagukat, akármennyi idő után is megtudnám hallgatni újra.

Szerinted a hardcore/punk dolognak mennyire része az elitizmus, és szükséges -e? (például: lexikon szintű tudás, az új arcok baszogatása)

Nah, ez csak a strébereknek. Csak érezd jól magad, nem kell hogy nagy lemezgyüjteményed legyen. Mi mindannyian zöldfülűként kezdtük. Bassza meg, 32 vagyok de még mindig kutyafüle az Irritatorsból a gitárosunkhoz képest. Ő látta a Jerry's Kids-et mikor erre játszottak (nemsokkal jelent meg az első lemezük) és az Agnostic Frontnak volt az előzenekara.

Valami utolsó dolog amit szerentél még elmondani?!

Küldd el a ritka Europai punk/hc lemezeidet! Elcserélném egy aláírt gyönyörű Mike "szívdobogtató" Flynn fotóra! És még egyszer bocsi hogy megvárattalak, túl elfoglalt voltam a hardcore punk koncertekkel....nyár kedvező a HardCorenak!!!

lil - ffa

Last in Line myspace

Guilt Lust myspace

Irritators myspace

1 komment

Címkék: last in line guilt lust irritators


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr19575863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slodó 2008.07.23. 13:06:13

nahát, ez a lovecraft inspirációt nem is tudtam.
süti beállítások módosítása