Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2011.03.28. 20:42 nothingtonothing

Hétfő délután felbuszoztam a csomagokkal Dini barátomhoz. Felmentem az albijába, odaadta a lemezeket amiket Kanadából hozott (köszi) meg egy Star Wars kúlcstartót (köszi Justine). Nem sokat tököltünk mentünk a deákra. Igazából azt hittem hogy hú de nagy élet lesz ott meg majd leülünk és dumálunk, de rohadt hideg volt. Ezért elhúztunk inkább buritót enni ami mint mindíg király volt. Utánna be a westendbe és az élet nagy dolgairól elmélkedtünk mint pl lemezek, zenekarok, najó meg a csajok.

Vissza az albiba, kötelező facebook check. Aztán persze jól elpofáztuk az időt és 3 óra alvással mentem a ferihegyre. Becsekkolás bla bla...7:25 kor már indultam is Rómába. Útitársam Náksi és Brunner volt. Gondoltam hogy összespanolok velük, de ez túl sok punk pont vesztéssel járt volna szóval kimaradt. Sose gondoltam volna hogy Olaszország ennyire gyönyörű. Mikor Róma közelébe voltunk és a gép elkezdett süllyedni a táj láttán sokszor tátva maradt a szám. Legalább 3 kastélyt láttam. Rómába rohadt nagy a reptér. Gondoltam mászkálok egy kicsit mi van a reptéren kívül de semmi érdemleges nem volt ott, csak építkezés. Vissza meg nemtudtam hogy merre kell menni haha. Vártam, ültem, zenét hallgattam.....5 órám volt itt. Aztán lassan kiírták hogy merre kell mennem. Egy vezető nélküli kisvasút vitt át egy másik épületbe. Becsekkoltam és bejutottam a váróba. Szeretem a várókat abból a szempontból mert így közelről tudom nézni a gépeket. Egyébként már halálra untam magam.

Végre letelt az 5 óra és beszálltunk a gépbe. Egy feka rappernek kinéző srác és a csaja mellé ültem. A vészkijárat mellé. Na itt se tv se semmi, pedig a csajszi azt mondta hogy ablak mellé foglal nekem helyet. Szóval ehhh. Aztán később kiderült hogy nincs akkora szopás van tv, csak a szék alá volt behajtva. Megnéztem a RED című filmet Bruce Willisel, annyit a filmről hogy 2 perc után már puszta kézzel kitört 2 nyakat. Ez után zene hallgatás, póbálkozások az alvásra kevés sikerrel. Szóval "hipp hopp" letelt a 8 óra út. A Bro-val nem sokat dumáltam út közben. Mondjuk leszállás előtt egy kicsit. Az tök szimpi volt hogy amikor megérkeztünk akkor beszólt hogy: Welcome to New York :)

Leszállás után kicsit elkezdtem aggódni hogy a 2 telefonom közül egyik se fogott be semmilyen hálózatot...na fasza! Egy előcsarnokba kellett várakozni amíg bebocsátást nyertem az USA-ba. Vettek új lenyomat és retina mintát. Aztán ennyi, bent is voltam! Gyorsan próbáltam aprót szerezni hogy feltudjam Dórit hívni, akinél aludni fogok a következő napokban. Megvettem az első dolgot Amerikába, egy zöld almás rágót. Lett apróm de valamiért balfasz voltam, vagy nem is tudom a vezetékes telefonról nem tudtam felhívni. Sebaj!

Gyorsan fogtam egy taxit, és már itt lejött nekem hogy egy totál más fejlettebb közegbe vagyok. Itt minden kocsi automata váltós, és a taxi hátsó ülésén meg egy tv képernyő volt. Elég nagy volt a forgalom kifele menet a reptérről, kb 20-25 perc és meg is érkeztem Brooklynba a szállásra. Itt a taxis mobiljáról felhívtam Dórit és pár perc múlva már cuccoltam is le. Aztán már indultunk is neki New Yorknak.

Aki ismer az tudja hogy rettenetesen tájékozódok. New Yorkban a metro rendszere mint valami labirintus. Ránéztem a térképre és gyorsan össze is csuktam hogy okés én ehhez hülye vagyok. Ja egy heti kártya amivel mindennel tudok a városon belül tömegközlekedni csak 30 dolcsi volt.

Elsőnek a Times Squares-re mentünk. Amikor kijöttem a metro aluljáróból totál leesett az álam. Mi a fene? Ez egy 3D-s film? Rohadt nagy épületek, mindenhol emberek, minden csillog-villog. 5-10 percig kb csak néztem hogy most mivan? Elképesztő volt. Ezt így nem lehet leírni.

Utána még mászkáltunk erre arra, beültünk egy étterembe kajálni. Ne úgy értsétek az éttermet mint otthon. Én ott egy bazi nagy igazi kalóriabomba hamburgert ettem sültkrumplival. Szóval ilyesmi kaják voltak ott. A pincér Carlos 9 éve van kint feketén és 2 melóhelyen nyomja egyszerre. Respekt neki.

1 óra környékén értünk haza, persze gyorsan egy üzenet az otthoniaknak hogy élek meg virulok. Aztán alvás. Másnap olyan 10 környékén indultam neki egyedül New Yorknak. Hátté rzenének Blink 182-t nyomtam be. Amíg metroztam megfigyeltem pár dolgot. Ez lehet senkinek se újdonság, meg kb mindenki tisztába is van vele, csak ott élőbe látni és ebbe a közegbe lenni volt flash.

Nagyon sok az entitás. A spanyoloktól kezdve, a kínaiakig egészen a Feka transzvesztitáig aki elfelejtett reggel borotválkozni de azért a női ruci megvolt, minden megtalálható. És ami furcsa hogy csak úgy random elkezdenek egymással dumálni. Csak úgy.... Meg mindenki természetesen Blackberryt és Iphonet szorongat és azt basztatja a metron. A metro magában nem nagy szám....sőt egy két megálló totál lepukkant.

Leszálltam az Union Squaren és indultam le a 6Av-felé. Út közben megálltam egy sarki pizzázóba hogy megejtsem a reggelimet. Ami a különbség itt hogy a választás után sütik meg a pizzát nem pedig előre. Nem volt rossz, kicsit zsíros, bár a baconos milyen legyen?

Szép lassan meg is érkeztem az első állomásomhoz a Blecker Bob record shopba. Olvastam róla hogy nagyon drágán adja a cuccokat...hát igazából itt punkból csak ilyen ramones, misfits meg hasonló érdekességek voltak. Egy kill your idols - this is ...10"-t azért sikerült behúznom. Aztán nyomás a következő állomásra a Generation recordsba. Természetesen szakadt az eső, ezt kifelejtettem a meséből. A Generation records egy olyan utcába volt ahol kb 5-6 SAKK!!!!! igen SAKK bolt volt egy helyen. Elég fura volt :) Meglett a Generation rec is, gyorsan be is mentem, mert legalább addig se ázok. Poszterek, lemezek, cd-k (sicc). Gyorsan el is kezdtem lapozgatni az LP-ket. Természetesen volt minden ami szem szájnak ingere, de arra jöttem rá hogy semmi olyan nincs amit ne tudnék megszerezni otthon is. Azért vettem egy lawrence arms + low threat profile LP-t. Az alsó szinten kicsit már más a helyzet. Itt volt egy csomó póló is. Gondolkoztam egy fullra telibe nyomott bad brains pulcsin, de 7 rugoért sok volt....a pólók meg 17 dolcsik voltak, ejnye!

Kislemezek terén már jobb volt a helyzet, itt jobban el is eresztettem magamat.

Aztán ennyi, Generation records letudva. Kicsit csalódott voltam, azt hittem hogy több obscurb cucc lesz vagy mifene. De kb mint egy revhq...azért nem lenne rossz egy ilyen Magyarországon! Csak csődbe menne :)

Utána még mászkáltam az isten tudja merre. 6. 7. utca környékén. Bementem elektronikai boltba, vettem ezt azt. Ettem megint egy pizzát. Aztán később bementem egy mexikói kajáldába és ott meg egy óriási buritót búrkoltam be. Ami bizony királyabb volt mint a budapesti.

Végül valahogy elkeveredtem Dóri munkahelyére ahol megvártam hogy végezzen, és mentünk tovább várost nézni. Mivel csodás esős időnk volt nagyon nagy mókának ígérkezett. Elmentünk a Brooklyn hídhoz, amin nem gyalogoltunk végig az eső végett de a kötelező Biohazard - punishment rip offot megcsináltam. Ezután valahogy elmentünk a Grand Statebe ami NYC vasút állomása. Valami 130-140 hely van ahonnan indulnak a vonatok. Na most ez akkor azért volt para nekem mert New Jerseybe innen kellett volna mennem ha nem szerzek fuvart szombatig (szereztem). Hát nem egy nyugati. Nagyon igényes, tiszta, szép rendezett. Komolyan nem tudom mit gondolhat egy new yorki ha mondjuk egy grand state után bemegy egy nyugati vagy keletibe...hogy ez a balkán? Hát tuti megfordul a fejébe.

Ezután elmentünk egy bazi nagy könyvesboltba. Volt választék bőven. Azon meg se lepődök hogy a könyvek 5-7 dollár között voltak. Itt már nagyon nyomják az e-book olvasót...meg láttam már pár embernél is. Remélem azért nem fog elterjedni, nekem nem szimpatikus. Vannak dolgok amik úgy jók ahogy vannak. Persze környezet tudatosabb...Innen a világ legelső Apple storeba vettük az irányt. Mint valami műemlék vagy nem is tudom olyan volt. Kurva sokan voltak még este 22 kor is. Megnéztem a legújabb kütyüket. A legmenőbb cucc most itt egy DR.Dree által reklámozott fejhallgató (piros, oldalán egy B-betű). Potom 400 dolcsi, de olyan a hangzása hogy az valami hihetetlen....nem is gondoltam volna hogy egyes számok így szólnak :D

A nap végére már sántítottam mert annyi kilométer volt már a talpaimba.

Másnap bementünk Manhattanbe. Nem is tudom már hol kajáltunk valami szendvicset. Mindenki Starbucks kávéval futkosott. Az épületek itt is jó magasak voltak. Igazából így most hírtelen nem is tudom hogy merre voltunk. Mászkáltunk egy csomót a városban. Utána elmentünk a Central Parkba. Gondolom erről már mindenki hallott. Hát flash volt ott mászkálni élőben is. Kár hogy hideg volt az idő. Volt valami kis kastély féleség is, annak felmentem a tetejére és onnan lőttem fotókat. Nyáron állítólag nyüzsög, és csomó ember van itt, kár hogy nem akkor kaptam el. Ezután lementem a Brewery STR-re mert aznap volt a Cromagnyoni edzés Jóskával (John Joseph, cro-mags). Az edzés 7 kor kezdődött szóval még marha sok időm volt. Elmentem mászkálni mindenfelé, minden kis szar utcákba. Közben persze randomba beadta a lejátszóm az Age of Quarelt, és hát úgy is hagytam. Mondanom se kell hogy New York utcáin mászkálva a CBGB's közelében a street justice hatására eléggé elkapott a feeling. Meg meg is éheztem, szóval nyomtam egy sub wayt. Apropó. Itt az ilyen meki, burger king, subway a legutolsók a listán ahova az ember bemegy, otthon meg hypolva vannak. Na lassan 7 óra, ideje megnézni hogy mit nyom Jóska bácsi. Elmentem a Nike Stadiumba ahol az edzés van. Bementem, füstölő, Jóska bácsi már rendezkedik, könyvek kirakva, ingyei gatorade üdítő....edző cuccos emberek. Kurvajó volt az egész épület, egy sport központ. Valszeg valamerre lehetett bent egy gördeszkás spot is mert jött meg ment pár ember deszkával. Jóska bácsi így rám néz azt mutatja hogy mennyek oda. Odamegyek, mondom az öregnek hogy figyu csak túristáskodok...olvastam a faszbúkodon hogy van edzés, csak nézném. That's cool man, mondta a Jóska. Aztán bemutatott egy arcnak akiről akkor fingom se volt hogy kicsoda. Mint kiderült ő a lehető legnagyobb Jiu Jitsu guru a földön. Elkezdődött az edzés. Jóska bátyánk mondott egy monológott hogy 2 hetente van vendég, most ez a Jiu Jitsus über haverja tart egy ilyen fél órás mini edzést. A srác karján PMA tetoválás, szóval lehet hogy anno nyomta a koncerteken is a jiu jitsu fogásokat a rosszgyerekekre. 20-30 ember volt. Voltak ilyen kivart arcok, szép szőke kinai csajok. Szóval vegyesen. Megnéztem a Jiu Jitsu edzést, aztán Jóska bácsi átvette az edzést és elmentek futni a block körül. Én elbúcsúztam tőle és mentem vissza az union squarre.

Itt összefutottam Dórival, és lementünk még a kikötőbe megnézni a hajókat, meg úgy onnan a kilátást. Elég flash volt ilyen vitorláshajó mellől felpillantani a nagy kivilágított épületekre.

Ezután nem is tudom hogy már merre. Lehet a napokat is fullra összekeverem. A szálláson alap az esti netezés, végre írt a srác akinek írtam. Holnap találkozunk és mászkálunk a városba. Ő is a Tear it up bulira jött, csak ő a nyugati partról repült át. Ja és közbe kiderült hogy kb neki van a legteljesebb tear it up gyűjteménye a világon, ez elég fuck yeah!

Mivel a srác a Houston környékén akart találkozni ezért jó alaposan meg googlemapoztam hogy hogy a fenébe fogok odajutni. Nagyjából sikerült kisilabizálnom. Reggel már kész voltam a feladatra és megvettem az első Starbucks kávémat amit egyből ki is köptem a járdára mert rohadt forró volt. Állítólag az amcsi kávé keményebb mint az európai, és ebből 3-4 decit isznak meg. Lenyomtam én is, kicsit kinyílt a csipám. Lementem a Houstonra írtam Craignek hogy itt vagyok, a meki előtt. Egy 20-30 perc múlva meg is jött. San Diegobol repült erre a bulira, és egy restaurantba melózik ahol organikus burgereket csinálnak, amúgy töritanár....csak mint itthon is minden mással jobban lehet keresni mintha az ember elmenne tanárnak.

Elmentünk a CBGB's romjaihoz. Igazából akkor jöttem rá hogy tegnap is kb arra jártam, lehet ezért volt akkora feeling cro-magset hallgatni. Azt mondta újdonsült haverom hogy régen ez elég para környék volt. Most meg egy tök rendezett utcácska. Mindenhol szállodák stb. Bent a CBGB's ben ilyen félig bolt, félig emlékmű féleség működik. Az egyik falat meghagyták eredeti állapotába....rajta a matricákkal, poszterekkel. Elég flash volt na! Kár hogy nem eredeti állapotába láttam a helyet.

Utána megnéztük Amerika leges legrégibb kocsmáját....érdekes volt hogy a padló le volt szórva fűrészporral. Erre nem tudom miért volt szükség. Az újdonsült haverom mondta, csak nem értettem, nyugtáztam egy that's cool bro val.

Aztán elmentünk a China Townba. És kajakra, itt csak kínaiak voltak. Bementünk egy kínai étterembe ahol a legtöbb kínai volt. Craig azt mondta hogy oda kell menni ahol a legtöbb helyi van mert ott tuti jó a kaja és nem basznak át. Hát...3.5 dolárból annyi kaját vettünk hogy nem bírtam megenni. Bár a csirkének a 80%-a mócsingos volt...

Mivel még rohadt sok időnk volt a koncertig ezért néztünk egy Brooklyni lemez boltot. Ja apropó. Itt mindenki az iphone vagy blackberryben levő térkép alapján tájékozódik. Marha hasznos. Csak nekem nincs net a mobilomon szóval hagyatkoztam a papír térképemre.

Nagyon király helyre érkeztünk, lent a part környékén voltunk és egész New York a szemem elé tárult, wow...sajnos nem volt nálam a gép mert a koncert napja volt és nem mertem levinni ezért nem csináltam fotót. Viszont a környéknek volt még egy másik érdekessége is. ITT MINDENKI HIPSTER VOLT!!!!! Ahogy írom...bizony. Minden egyes ember hipster volt. Bementünk az Academy lemezboltba. Eladók, vevők hipsterek. Ez a lemezbolt nekem sokkal jobban bejött mint a Generation rec. Olcsóbb lemezek, és több kevésbé ismert banda. Itt elbasztam kb egy fél-3/4 órát. Aztán menni kellett mert már majd bevizeltem. Kerestünk nagy nehezen egy kávézót, rendeltem egy kávét leültünk és ....na és végre sikerült. Természetesen itt is mindenki hipster volt. Nyomkodták az apple laptopjukat, verset írtak vagy valami graffikai baromságot csináltak. Szerencsére Craig se szereti a hipstereket ezért jól elröhögtünk rajtuk. Kezdtem éhes lenni, a változatosság kedvéért egy pizzázóba mentünk ahol Hipsterek sütötték a pizzát...elég jó volt azért na! A hely is flash volt! Ja és még annyit hogy szépek a hipster lányok :(((((

Így kajálom a pizzát és bejön egy bazi nagy ember, nézem valahonnan rohadt ismerős, a Wasted Time énekese volt. Persze ki nem szarja le, csak akkor ez így szintén flash volt na! Természetesen ő nem volt hipster.

Egyébként ez a new yorki divat is nagyon érdekes. Azt hinnénk otthon hogy New Yorkba kezdődik valami és akkor az majd jön ide vagy ilyesmi. Hát a francokat. A new yorkiak annyira lazák és basznak rá hogy mit vesznek fel. Egy csomó csajon láttam gumicsizmát. De nem azért amiért Magyarországon a csajok felveszik, hanem azért mert rohadtúl szakadt az eső és praktikus volt! De komolyan. itt fullra leszarják a divatot, néha olyan cuccokba voltak a csajok hogy azt hittem valami bálás román turkálóból öltöztek fel. Meg még pár ilyen érdekesség hogy kb senkin se láttam Eastpack táskát. Ezek csak ilyen apró dolgok, de számomra érdekes :D

Lementünk az Europa klubhoz miután megkajáltuk a pizzánkat. Elég fasza volt ez a hely. Engem egy sztriptíz bárra emlékeztetett. Leültünk, ittam egy red bullt 6 dolcsiért ááh. Gyorsan betámadtam a merch pultot. Megvettem mindent amit meg kellett hogy vegyek, gondoltam a posztert majd jerseybe vagy a koncert végén haha én barom. Craig eléggé kivolt mert nem aludt már 2 napja, én is kicsit nyúzott voltam. Közben kiszúrtam egy ismerős figurát, igazából kurva sok ismerős figurát kiszúrtam akiket eddig csak videokon és képeket láttam. Ott volt Al Quint is. Gondoltam odamegyek dumálni vele kicsit mert mégis Al Quint. Tegnap a Jóska, mára egy Al, fasza. Aztán végülis nem volt nagy tracsparti, mert nem ment a másnapi Jersey koncertre, akartam neki adni pár lemezt, azt ennyi. Közbe elkezdte az első banda a Cell Mates. Kb olyan mint a Nightbirds csak szarabb. Szép lassan megtelt az Europe klub.

Közbe befutottak Craig haverjai Connecticutból. X és Y a nevüket nem tudtam megjegyezni :) Jött a Last In Line közben. Első sor alap. És most sajnos azt kell hogy mondjam hogy nem volt képzavar, agyfasz, húrszakadás csak egy két számnál. Mert elől annyira szar volt a hang, és a srácok is lassabban játszottak mint a lemezen. Én pedig már annyi de annyi last in linet hallgattam hogy ahhoz a sebességhez voltam szokva. Na mind1 azért így is ütött minden koncertet amit az utóbbi pár évben láttam. És hát csak a kedvenc bandámról van szó! De engem zavart hogy nem olyan gyors és feszes mint a lemezen...furcsa mert a kommenteket visszaolvasva a fórumokon mindenki azt írta hogy tight meg ilyesmi....na mind1. ATTÓL MÉG KIRÁLY VOLT! Itt még nem volt akkora főldindulás, csak circle pit meg ilyesmi. A kidobók is beálltak a színpad elé, mert nem lehetett stage divingolni :( Természetesen DJ az énekes a koncertet egy GG Alin feldogozással és a Hipsterek büdös p*ba elküldésével zárták.

Vége a koncertnek, gyorsan egy Ginger Ale hogy feltöltődjek. Közbe Craig haverjai mondták hogy holnap felvesznek New Yorkba és mehetek velük Jerseybe meg haza is hoznak. AZ ÉLET SZÉP! (persze már előtte ledumáltam Craigel hogy kérje meg őket haha)

A TEAR IT UP lassan felcuccolt, én meg befurakodtam szépen oldalra a színpad közelébe. Totál megtelt a terem, és a kidobók se voltak sehol...szóval szabad volt a pálya a stage divera!

8 vagy 9 éve amikor a nem hivatalos (csak a zenekar tagok tudták hogy ez az utolsó bulijuk) búcsú koncert zajlott akkor a rendőrök leállítatták a bulit. Akkor a zenekar a koncert első felén csak régi Black Flag számokat a damagedig, a második felén csak az újabbakat...a MY WAR alatt jöttek a zsaruk. Az egész koncerten csak pár ember lézengett...most meg tömve volt a terem. És itt is a MY WAR-al kezdtek, ennek apropóján. Hidegrázás....komolyan akkora flash volt ez nekem. Kedvenc zenekarom koncertjén, meg az elmúlt napokban is annyi hatás ért hogy na mind1. Aztán a MY WAR után egyből a don't call me tonight. Kész, kikapcsoltak. Innentől nem sokra emlékszek. Tömeg tetején lépkedés, színpadról bevetődés, majd megint felmászás valakire. Ááá kurvajó volt. Aztán egy ugrás után pont a lábamra érkeztem volna ami az esetek 99.9%-ában a lehető legjobb....de én éreztem hogy hajaj...kifordult a bokám, meg egyből vissza. Na ennek a fele se tréfa, gyorsan ki is sántikáltam oldalra és innen néztem végig a bulit. Gondoltam hogy nem semmi lesz ez a buli, de hogy ilyen balfasz módjára sérülök le azt még álmaimba se gondoltam volna. Amin még jobban kiakadtam hogy valaki a tear it up alatt ülve feltett lábakkal nyomkodta a blackberryjét, hát majdnem kirúgtam a kezéből! Minden számot lenyomtak amit akartam. De így hogy hátúll kellett állnom, azért nem volt a legtutibb. Koncert végén, öszespanoltam nemtudom kivel hogy akkor majd közösen megyünk az after partyra ahol a Waste Management és a Last in Line (állítólag csak feldolgozásokkal) játszott. . Aztán amikor elindultunk rájöttem hogy én erre már nem leszek képes a lábam miatt. Próbáltam fogni taxikat, de a sárga taxisok nem tudtak engem elvinni Brokklynba mert nem volt arra helyismeretük. Mondták hogy keressek egy feketét...na én akárhogy meresztettem a szememet nem láttam fekete taxit. Már kezdtem ideges lenni amikor 2 haversrácot megkérdeztem hogy hallottak e a fekete taxi legendájáról. Mint kiderült ők igen, elkisértek a helyre és valóban egy fekete taxi jött. Lengyelek voltak egyébként a srácok és nagyon segítőkészek. Hazataxiztam és le is feküdtem. Reggel aztán kezdődött a borogatás és már olyannyira rohadtúl fájt hogy rá se tudtam állni. Írtam Craig haveromnak hogy menyenek nélkülem a Jersey koncertre mert én tuti nemtudok lemenni mert lábra se tudok állni, vagyis csak egy lábra. Aztán este Dóri elkisért a korházba, mert már nekem is lelohadt a mosoly az arcomról mikor egy kis vércsíkot fedeztem fel a bokámnál. Mint kiderült hosszanti törés van rajta, meg ki is volt ficamodva. Fasza! Kaptam mankót, meg rohadtúl bekötötték. Ez volt szombaton, azóta itt vagyok a szálláson és eszem a pizzát meg iszom a Dr. Peppert. Szóval ez volt számomra New York. Király hely, élnék itt. Holnap meg repülök haza. Rengeteg dolog kimaradt ebből a beszámolóból, de annyi hatás ért hogy nem tudom hirtelen hova tenni őket :) Ezer köszönet és hála Dórinak a sok segítségért!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr222780058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása