Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2010.08.10. 11:27 nothingtonothing

Citizens Patrol - Aug.09@rock randevú

Tegnap melóból elkéredzkedtem egy órával hamarabb. Gyorsan meg beugrottam a sarki közértbe némi frissítő monsterért és már pattantam is a buszra. Imádom az ilyen egy órás buszozásokat. Mindig viszek valami könyvet vagy tanulnivalót de sajnos mindig az a vége hogy csak a zenét hallgatom. Spanoltam magam útközben Carry on-al és Poison Ideaval, és megszegve a szabályt végigpörgettem a 2 citizens patrol kislemezt is.

Felérve siettem nagyon mert a kezdés 6-ra volt kiírva és nem akartam lemaradni egy zenekarról se. Odaérve a helyre Danékkal dumáltam, és mondták hogy rajtuk kívül nem nagyon van ott senki. Fasza. Aztán szép lassan szállingóztak az emberek, és vártuk a szervező urat, Andrist. Mint kiderült dugóba voltak vagy mi a fene, na mind1 eldumáltuk az időt csak én paráztam a buszom miatt meg Dan akinek volt jegye Convergre.

Az egész koncert körül belül fél 8 kor kezdődött. Volt egy kisebb észosztás Andris fele a tulaj részéről, itt szerintem mindketten faszok voltak, de hát ez van. Kommunikáció. Szerencsére a koncert megúszta a dolgot csak szarul szólt, remélem többet nem lesz itt buli. A rákosi és a Mind your step elmaradt. Ninpulatorst most láttam először. Nekem nagyon bejött, kicsit volt pár bénázás de kit érdekel. Aztán kis szünet, megkóstoltam Andris vegan kokusz tekercsét ami nagyon finom volt! Ha a koncert szervezés nem jön be akkor erre kéne rágyúrni mert ez tényleg megy! Mivel megvan a jogsi így már bátran elcseszhettem a pénzem lemezekre, és hát meg is tettem, yeah! A banda tök szimpatikus volt, kivéve a Guns n Roses pólót, ami hiába 92-es mégiscsak GUNS!

Valaki még régebben mondta hogy a citizens patrol az új dead stop, na ez így nagyon nem igaz szerintem. Fasza banda, de más. Fasza koncertet toltak, ment néha circle pit meg a boogie. A circle jerks feldoglozást nagyon éltem! 20-30 percet nyomhattak, ennyi épp elég is volt. Megérte lemenni, ritkán látni ilyen jó bandát Magyarországon, vagyiiiiiis mostanába szerencsére egyre többet! Megérte felbuszozni így hétköznap. Ami idegesített hogy nem lett hama vége a koncertnek és futnom kellett az utolsó buszhoz, és nem tudtam bezúzni egy buritot így a nap végére.

Hazafele nyomattam egy kis Last in Line-t de már levoltam fáradva hogy azon agyaljak hogy akkor most felállok és lezúzok valakit. Dorogon leszáltam, hazafele stoppoltam, és 22.30 kor már pörgött is az új citizens patrol LP a lejátszómon.

Ami sajnos csak úgy elment mellettem. Jobb lett volna megint csak egy kislemez, egy nagylemeznyi anyag unalmas már ebből a zenéből, a szövegek se nagy világmegfejtések, de hát én mondom? Egyébként nem rossz, csak semmi különös. Legközelebbi jó bulik amire mindenképp megyek a weekend nachos, és a coke bust

Szólj hozzá!

Címkék: ninpulators citizens patrol


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr802211437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása