Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2010.02.22. 20:04 nothingtonothing

Péntek - Szombat esti "punkrock"

Csak akkor olvassad el ha érdekelnek az agyament zagyvaságok. Marha rég írtam már a blogomra, talán az lehet az oka hogy mostanában meló után agyilag zokni vagyok, vagy az hogy nincs említésre méltó buli? Nane, tuti van vagy csak én kezdek befásulni és rossz helyekre járni? Most hétvégén is olyan helyen voltam, ezért is írom hogy „ostorozzam magam” hehe. Pénteken azt hittem hogy folyamatosan fogom lesni az órát melóba hogy mikor tudok menni de szerencsére erre nem volt szükség mert még arra se volt időm hogy felpillantsak, de inkább legyen ez minthogy szenvedjen az ember. Már jó ideje hergeltük egymást Dénessel hogy „bazdmeg a péntek az odabasz majd”, na nem a KA support bulira gondolok hanem amit utána terveztünk. Megbeszéltük hogy kipróbáljuk hogy milyen az anális szex egymással, bevásároltam a különböző szereket hogy ne fájjon. Najó ez nem igaz. Csak a szokásos afterparty a maross u-ban. Felfele megnéztem a buszon a LOST legújabb részét, úristen bárcsak mindegyik vonatozásra/buszozásra lenne egy új lost részem, 4x-esét is kifizetném a jegynek. Ez a rész szétcsapott. Persze mikor leszálltam egyből elszált a jó kedvem mert se sapka se kapucni az eső meg esett. Eljutottam valahogy a nemtudom melyik térre és a 2 rossz közül a gonoszabbat választottam, nem a burger king hanem a meki előtt vártam a Diniéket hogy felvegyenek. Már a kocsiban egymás idegeire mentünk a „én úgy hallottam a punkok nem csinálják hogy XY” meg hasonló magasröptű beszólásokkal. Boxi faszán benézte az utat de ezen MÁR MEG SE LEPŐDÖK! Pogo locoba még sose voltam de az összes eddigi fővárosi hely közül neki van a legcoolabb neve. A pizza kimaradt, így egyből felfele mentem és még beletudtam nézni a NEW DEAD projectbe. Nekem bejön a zene, a srácok is szimpik, de csak 2 számot láttam max mert vége lett. Aztán jött amiért végül is jöttam a GYALÁZAT! Végül is a koncert apropója az volt hogy Dini most lép fel utoljára a zenekarral, és utána keresnek más énekest. Arra most nem térek ki hogy miért volt van így, gondolom olvastátok itt ott, de semmi pletyka szintű nincs benne. A koncert olyan volt mint a legtöbb GYALÁZAT koncert Magyarországon, csak többen voltak. Volt egy kis közjáték is, a srác füvezett és a dini nem vette jó néven. Ha kivan írva a terembe hogy ne dohányozz akkor nemár, én se szarok a terem közepére mert van wc ahol elintézhetem. Bár bátorságom se lenne megtenni! Semmi extra cicoma nem volt, csak darálás. Amúgy én azt éreztem koncerten végig hogy mindjárt elpattan az agyam éreztem a „belső feszültséget” hehe. Nagy kár hogy többet már nem fogom. Sajnos Magyarországon nem volt közönsége a Gyalázatnak, mint ahogy sok más zenekarnak sincs. De ez már tényleg más tészta! Aztán disztro meg minden. Beszereztem az eddigi Wasted Struggle anyagokat és az új cd-n tökre meglepődtem mert elég zsír. Tudod Robika hogy simán megbántanálak de ez tényleg jó! A fogadalmamat megszegve még pár kislemezt is behúztam és ennyi. Nem maradtunk mert mindenki zabás volt meg ilyesmi. Norbi kivételével a Gyalázat + mi elmentünk a KÉK Macskába???? Ami ilyen fősulis bölcsész helynek tünt nekem, de azért jó volt egy kólát meginni. Ott kis duma meg egymás keresetnének kivesézése meg hogy ki mennyire léhűtő. Aztán győzött a gyomor és irányt a Maross u-ba vettük. Toto is velünk tartott a gyalázatos estén. Pizzarendelés, HÁZ A PARK szélén dvd kultikus istenítése, szóval az alapozás megvolt. Addigis balfasz Nerdek lévén youtube videokkal múlattuk az időt. A napi kedvenc és remélem most kieresztem a madarat a ketrecből:

Én könnyesre röhögtem magam, ez valami fenomenális. Megjött a pizza, aztán megnéztük a Ház a park szélént. Az ügyesebbek a szöveget már kívülről tudják, és olasz szinkronnal is megnézték, hát hiába...fanatizmus. Utána nem tudom, de már fél 5 volt de hajnalba is kaptam egy röhögő görcsöt a saját faszságaimon. 10 fele keltem és megszokásból majdnem átkaroltam Boxit. Mint utólag kiderült Dénes átölelte Totot este, szóval nem lettem volna annyira gáz. Másnap igazi vidéki paraszt lévén a plázába vettük az irányt. Ott sikerült 1500 ért megvennem életem egyik legjobb nadrágját, fuck yeah. Soha se hittem volna hogy a NEWYORKER nem csak lányoknak van. Eléggé komás voltam, visszatérve az albiba próbáltam aludni mivel este egy elég alpári bulira mentem és tudtam hogy ott bizony hama nem végzünk. Kicsit se tudtam pihenni ezért jó sxe-hez méltóan aki tudja a kiskapukat vettem 4 energia italt. Dinivel megint csak nerdek lévén bunyós youtube videokat néztünk és egyetértettünk abba hogy minket 1 ütéssel padlóra küldenének simán majdnem akárki. Aztán eljött az idő, és húztam az esti páré bulira. Na most egy kis színvallás. Mostanában rákaptam valamire, de már kezdek lejönni. De mint egy rossz drogos eléggé visszaestem és egy tók jó partyba keveredtem. Fenéket keveredtem, elővételbe megvettem a jegyet :D Találkoztam Petrussal és elhúztunk a STUDIÓBA. Úristen ezt leírni is kemény. Ami ott volt:

Én pendulumtól csak a dj setteket birom, szóval kihagyhatatlan alpárság volt. A helyre nem térek ki, puccos drága így fogtam az üres sörös üveget és csapvizet ittam belőle. Várt még ott rám Szója, Tács, Kecs, és Tepi. Persze nekik se ez a fő sodrás, de hát istenem mindenkinek van valami mocskos kis öröme! Most a buliról nem írok semmit mert úgyse érdekel senkit. Elég sokan voltak, nekem eléggé bejött. Hajnali 4 kor húztunk el, és fél 7 re már durmoltam. Fél 11-re egy munkahelyi előadásra mentem, mint a mosott szar úgy néztem ki. Páran azt hitték másnapos vagyok, pedig csak egy elég durva zsírégetésen vettem részt este. Hát ennyi volt a hétvége. Ja most hétvégén mennyetek Nihil Baxterre, fasza banda!

Szólj hozzá!

Címkék: gyalázat


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr621781987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása