Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2009.06.28. 19:44 nothingtonothing

AORA feszt - juni 28.

Yeah Yeah, végre szombat és nincs meló! Gyorsan le is zavartam magam a terembe hogy kicsit észhez térjek. Fürdés, megfelelő póló kiválasztása az estére, mobilra fasza zenék feltöltése. Aztán futás a buszhoz! Ott találkoztam egy régi cimborámmal (Gege) akin tök meglepődtem mert olyan zenekarokat emlegetett mint a SAW és az Another Way, wow...Aztán megérkezés Tatára, ott meg rohanás a vonatra. Kellemesen ment az idő hála a csodás érzékkel összeválogatott agyfelbaszó zenéimnek köszönhetően (The Shining, Dystrophy, Fy Fan, Extortion, Razor Edge).

Győrbe érve gyors eltakarodtam a kedvenc kínai kajáldámba és rájöttem hogy folyamatosan csökkenek az adagok! Aztán tipli a laposra egy régi cimbivel sörözni/kólázni. Faszán ki volt áradva a Rába, a lapos alsó szintje el is volt öntve!

Kellemesen elcsevegtünk hogy mennyire elbasztam a sulit meg hasonló dolgok. Aztán már sürgetett az idő és húznom kellett valami benzinkútra ahol felvesznek kocsival.

Dini már várt rám, nagyon pankos volt a srác! Feltürt farmernacihoz dukál a kék bakancs, hát Dini így küldte, kajak büszke voltam rá! Aztán jött Csiszi, és Gergő is befutott mert az ő kocsijával mentünk. Út közben egy hatalmas beégésem volt, nem ismertem fel egy Black Flag számot, okés lehet dobálni kővel! (csak hogy még jobban égessem magam, egy Ramones számot se ismertem fel az este folyamán)

Sose voltam Kapuváron, de kb most se láttam semmit, csak jó sok rendőrt ami nélkül nincs pank fesztivál! Odaérve kutyák pankok, trabant, szóval zsírság.

Jó nagy dagonya volt köszönhetően a kiadós esőzéseknek, én alap hogy fehér cipőbe mentem, hát persze...Gyorsan körbejártam a terepet ismerősök után kutatva, szerencsére nem kellett aggódnom az miatt hogy pletyi partner nélkül maradok az este folyamán! Első banda amibe belenéztem az a JACK volt. Sose volt annyira az én zeném, de itt nagyon megdörrent!

Aztán jött a nem tudom mi, talán Barackca? Na mind1 lényegtelen a sorrend de azért próbálom tartani! Barackcat még sose láttam, kispank korom kedvence. Hát nem sokat hagytam ki hogy eddig kimaradt. Persze az alap kannás boros számokra bőszen nyomtam a szöveget, de azért nem hagyott bennem mély nyomot. Azért egy Kamikaze zsír lett volna így a végén!

Aztán éltem a társasági életet. A tócsi nagyon zsíros volt, de 300 ért még egészen okés! Sőt, még egy grill kolbászra is beneveztem! Szóval ment a zaba rendesen. Közben befutott Sudge is, instant fanzine készítés vette kezdetét. Valaki leoltotta őt hogy mekkora gyökér hogy 150 ft ért adja, mert hogy ő ingyen adogatta mikor csinált. Hát neki üzenem hogy ***** meg te ***** a jó ******. Okés? Ja csak hogy tartsam a divatot lement egy üveg kobra, de már nem nagyon ütött be! Pedig úgy vártam már rá mint a messiásra mert annyira punnyadt voltam.

Amúgy az volt a legnagyobb bajom az egész fesztel hogy ha nem kajáltál, nem ittál és esetleg nem nézted meg az aránylag nem annyira érdekes zenekarokat szarrá untad magad! Nem volt semmi! Legalább pár csocsó asztal vagy gumikalapács amivel lehetett volna egymást püffölni vagy mittudom én! Na értitek...

Volt sok érdekes beszólás, nekem a kedvencem egy csaj szájából: "sose voltam hetero". Szóval már eléggé agyfaszt kaptam és még marha soká volt hogy nyomjuk! Volt közben a Fegyelmező Részleg, ami tökre nem érdekelt, meg a Sex Bomb is. Inkább kint dumáltam a haverokkal. Közben kaptam egy fülest hogy lassan ingyenes lesz a kaja, mert a maradékot szétoszják a büfések, így sikerült egy jó adag pörköltet behúznom. Végre valami pozitív!

Annyira kész voltam már hogy Muhar sátrába bevetettem magam hogy aludjak. De nem bírtam mert a Bandanas olyan rohadt hangos volt! Aztán miután vége lett előmásztam benyomtam egy kávét ami amúgy nem szokásom és kezdtem éledezni. Megnéztem a Freedom is Lie-t akik most is nagyon odabasztak. Tömény és feszes, kell ennél több? Nem sok banda tol ilyen zenét Magyarországon mindenki csekkolja majd őket ha tudja!

Aztán jöttünk mi. Több mint 1 hónapja nem volt próbánk és ez marhára meg is látszott rajtunk. 3 számnál kijött a mikrofonkábel, meg hasonló bakik. De azért én jól éreztem magam. A leg emlékezetesebb momentuma a koncertünknek hogy az SOD feldolgozás közbe Gyula lebassza a basszus gitárját és lerohan a színpadról! Gondolom magamba "ennyire szar voltam hogy nem bírta elviselni" meg ilyesmi. Aztán Dini bejött énekelni mert a szám második felét ő tolta, és látom jön vissza Gyula és hozza a másik basszerját. És mire jött a baszus kiálás a számba már be is lőtte és pengette tovább, wow nagyon flash volt!

Utánunk a Gyalázat jött. Ami jó volt az AORA-ban hogy nagyon megdörrentek a cuccok, és ez a Gyalázatnál is nagyon kijött. Jól beletaposták a fejem a sárba.

A számomra a nap hőseinek kikiáltott Another Way következett. A srácok délután 2 kor indultak Békés megyéből és kb 9-10 fele értek a fesztre, nem kicsit bukva az egész bulin. És beleszarva mindenbe lenyomták a műsort. Ez is csak Magyarországot jellemzi hogy egy 11 éve létező banda hajnali 3 kor nyomja pár embernek, yeah....

Becuccoltunk a koncertek után egy mentő autóba és húztunk Győrbe ahol Muharnál aludtam. Óránként felkeltem nem tudom miért. Aztán takarodtunk a próbaterembe lepakoltuk a mentő autóból és mentem haza végre.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr641214077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása