Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2009.06.06. 17:04 nothingtonothing

Killin it!, Crippled Fox, Wasted Struggle, GUFU@Ciprus

Reggel felkeltem és mint akit agyonvertek, szóval jól indult a nap. A melóban már 12 kor folyamatosan a templom toronyóráját néztem hogy mikor lesz már 4 hogy takarodjak haza. Persze kibaszott szopás volt aznap a meló, jó fárasztó, az kell nekem! De végre 4, Viktor szabad légy! Haza takarodtam, fürdés - punkportál - kaja - sérót belőni - megfelelő zenéket felrakni a mobilra, és nyomás a buszhoz. A buszon elkezdtem már magam pumpálni a kobrával hogy kicsit jobb hangulatba legyek, mert meg kellett tanulnom 1 oldalnyi SOD dalszöveget. De az agyam már annyira nem fogott hogy kb csak a refrén meg egy két érdekesebb sor ragadt meg. Na mind1, a kobra és a rengeteg SOD megtette azért a hatását és eléggé felpörögtem. A Villamoson találkoztam Misivel (aka Tahiedge) és Fareszal (aka Faresz) aki megmutatta hogy merre van a Ciprus. Ott találkoztam az esztergomi/kőbányai különítménnyel, és köszi nekik hogy lejöttek. Egyből lecsekkoltam a helyet mert majd behugyoztam, nekem bejött mármint a hely. Közben megjött a GUFU többi legénysége is, pluszba még Maciék is lejöttek Csornáról. Szóval lecuccoltunk meg ilyesmi bla bla bla... Mi kezdtünk, és én kajak izgultam hogy elfogom baszni az SOD-t mert nem tudtam a szöveget. Pedig az első koncertünk óta nem izgultam soha, de most mégis. Marha fáradt voltam, de aztán jól felbasztam az agyam és lenyomtuk a bulit. Szerintem annyit nem hibáztunk, max a SOD -t hablatyoltam végig, de hát istenem van ilyen! De nehogy már én írjak a saját bulinkról. Max annyi hogy a boycot feldolgozást nem nyomtuk, helyette volt az SOD ami sokkal faszább, nemde?

Aztán a Wasted Struggle jött. Robika fojtogatta a crusty youthokat, pedig ez nem túl posi dolog ha lelkesek meg nyomják a szöveget, ejnye bejnye. A zene egybe volt meg jól lejátszották, de nekem ez túl hatásvadász, és én arra allergiás vagyok :\ De fiatal még a banda kisül ebből majd valami jó dolog mert a témákat jól eljátszák.

Aztán jött a nagy titkolózások közepette alakult Crippled Fox, a tagokat direkt nem írom le, mert már úgyis tudja mindenki. Első koncertnek tök jó volt, csak valami fasszogányos feldolgozás kéne nekik! Kijött a cd- is, amit az este folyamán meg lehetett venni. Sebes még mindig tök jó frontember, örülök hogy újra bandába van.

A Motivationt nem láttam mert kint dumálgattam, kellett a friss levegő.

Aztán jött a Killin it! jerseyből. Namost, ha én is kimentem volna unbroken koncertre, akkor lepasszoltam volna magam new jerseynél és ilyen 3. rangú thrashcore bandákat néztem volna naponta. A zene annyira nem jött be nekem, meg halk is volt hogy rohadna meg. De a kiállásuk (csőgatya, fos tetoválások, 3. rangú thrashcore/punk bandák pólói, meg minden ami kell) zseniális volt. Igazából ezt a bulit a közönség és az atom csúszós padló mentette meg. Azzal szórakozott mindenki hogy csúszkált szörfdeszkával, kicsi a rakások tömkelege, circle pit, szóval minden ami kell. És még én is megkaptam a magamét 2 TEAR IT UP feldolgozásnak köszönhetően, szóval kész voltam mint a matekházi. Egy szó mint száz, a killin it! nem olyan jó, de szerintem őket is meglepte hogy mekkora buli ment rájuk, még sok ilyet!

Koncert után a crusty youthokkal mentem metróval, aztán a moszkvánál kiszálltam. Tök meglepődtem hogy mekkora élet van ott ilyenkor az utolsó metró idején. Aztán nyomás az éjjel nappaliba és telepakoltam a kosaramat mindenféle atom finomságokkal (ugye a szénhidrát veszteséget pótolni kell...), aztán szól az őr hogy kassza zárás, fél óra múlva tudok csak fizetni, ANYÁD! Szartam rá és az utam a rettegett Maross u. 20 felé vettem. Boxi rizzsel és halrudacskákkal várt, komolyan mint egy jó háziasszony! Aztán kibújt Dini is a vackából és nagyon durva beszélgetés vette kezdetét. "minden esélyük megvan rá" rájöttünk hogy randa szavak nélkül még ütősebbek a poénok. Boxi mivel nagyon benne van a rock életbe tájékoztatott a legfrissebb pletykákról minket, Rudán Joe-ról meg ilyesmikről. Megtudtam hogy KALAPÁCS JÓZSI TAXISOFŐR! Ezen 5 perces röhögőgörcsöt kapott az egész társaság és már attól féltem hogy kireped az oldalam. Hajnali 2 ig ment a pofázás aztán mivel Dini még nem adta fel és sulizik, másnap meg vizsgázik elhúztunk aludni. Én toltam a szunyát 9 ig, aztán pofáztam egy jó darabig Boxival és Lettivel, majd irány a belváros. Ja, előtte persze frissítetem a mobilomon levő zenéket egy Prosectura - FASZA albummal. Aztán húzás haza és ennyi.

3 komment

Címkék: grow up fuck it up crippled fox wasted struggle killin it!


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr191167643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chicken Joe · http://stillnothingmovesyou.blog.hu 2009.06.06. 18:10:08

feldolgozás azért nem volt, mert nem tudtunk kitalálni semmit, bénák vagyunk:D

nlts 2009.06.06. 18:17:49

Az egyik fiatal cruty arc amúgy elég király tevékenységet folytat:
www.myspace.com/kitchbitchentapes

boxxxi 2009.06.06. 23:07:49

Maros utca még mindig egy S! és Deák Bill Gyula a kőbányai mozgássérült otthon igazgatója :)))
süti beállítások módosítása