Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2009.05.01. 13:34 nothingtonothing

Something Against You búcsú buli, Brutal Knights, Determination, Nothing, GUFU@Trafo Club

Na, valamit kéne pötyögnöm a tegnapiról, meg amúgy is üvölt a BOLT THROWER és nincs más dolgom. Tegnap felkeltem és takarodtam a kertbe téglát pucolni. Tisztára úgy éreztem magam mint a YMCA-ből az egyik tag. Rövidnaci, munkáskesztű, szóval értitek! Aztán konditerem, ahol végre nem volt senki és tudtam bömböltetni a hülye zenéimet! Utána hangolódásnak megnéztem a SHOP SHOW-t és rájöttem hogy a franc egye meg, megint csomószor magamra ismertem.

Tátról le kellett mennem Győrbe mert 3 hete nem próbáltunk és nem akartunk úgy fellépni hogy akkor most vagy megy vagy nem! Bevoltam parázva hogy szar lesz buszozni mert elromlott a fülhallgatóm, és nem tudok zenét hallgatni. De nem volt gáz mert egy régi lakótársam is rajta volt a buszon és kellemesen elcsevegtünk. Jól kibeszéltük a csajokat, meg egy két régi storyt. A legjobb story: pár éve még 3 srácal laktunk közösen az ex barátnőmmel. Ketten voltunk az albiba és néztük a TV-t. Én kimentem wc-re ami a szobánk mellett volt. Nyitom az ajtót és egy tök idegen srác ül wc-n és ennyit mond: FOGLALT! Erre én szó nélkül rácsukom az ajtót hogy ha foglalt akkor foglalt...Eltelt 2-3 másodperc és akkor kapcsolt az agyam. Bazdmeg ki ez a gyerek? És miért ül a wc-nken? (najó ezt tudtam) Rányitottam az ajtót hogy "hát te meg kivagy bazdmeg?" Erre kiderült hogy az egyik lakótársunk odaadta neki az albi kulcsot mert hát dolga volt a gyereknek...amit én is láttam :) Na szóval ilyen stroyzgatások mentek és az út is gyorsan lement így.

Győrben találkoztam Sudgeal és húztunk fénymásolni a PATH WE TREAD 2. számát. Ajánlom mindenkinek, mert az egész teljesen kézzel készült. Totál rajzolt az egész, szóval nem is cut and paste! Az interjúk: gyalázat, another way, suicide pride és iszonyat! 150 ft, ennyi tán még nekem is lenne rá! Aztán miután fénymásoltunk leültünk Győr belvárosába és fél órán keresztül nagyon lealjasodtunk, de ezt inkább le se írom.

Aztán megjött Muhar, húztunk le a próbaterembe. Ez a srác olyan riffeket hozott hogy majd lefostam a bokámat tőle, meg is kapta a házira az ötöst! Szóval megint született egy új szám. Megjött Gyula, gyorsan letoltuk 2x a szettet. Aztán jött a teló hogy Misi nem tud jönni, de a kocsit kölcsön adja nekünk. Ezúton is köszi szépen!

Odafele nem tudom mi a szart hallgattunk de beletúrtunk a kesztyű tartóba és találtunk cd-ket, szóval gyorsan be is nyomtuk a legújabb NAPALM DEATH albumot. Én meg közbe alapoztam, lehúztam egy üveggel a kedvenc nedümből. Ja, és még annyit hogy a Kobra kiváló zselé pótlónak is!

Odaértünk, egyből egy valag ismerős minden fele, szóval király! Sose voltam a Trafo Cluba, de tetszett a hely! Sajnos a NOTHING-ot lekéstük, és kb a DETERMINATION vége fele értünk le. Én bírom az osvátokat, ők is már nyomják pár éve.

Volt ennek a bulinak egy szomorú apropója, hogy most láthatta mindenki utoljára a SOMETHING AGAINST YOU-t. Én megmondom őszintén hogy lemezen nem nagyon hallgattam, de koncerten sose hagytam ki őket. Mindig volta valami érdekesség, legyen az egy feldolgozás, vagy faszlengetés. Szóval totál punk attitude bassza meg! Minden feldolgozást más énekelt, mindig egy olyan tag aki közel állt a zenekarhoz de nem volt zenekari tag. Volt cro-mags, picsa, tizedes meg a többiek. A saját számokra is nagy nyomulás volt, végre. Viktor legjobb mondata az este: "Hol voltatok eddig?" Hát ja....most már mindenki baszhatja! Kösz az eddigi koncerteket, mindegyiket élveztem! Najó nem csöpögök bassza meg csak tényleg nagyon kár értetek srácok!

Utánuk a kanadai BRUTAL KNIGHTS jött. Én marhára csipázom ezt a bandát! De! De élőben nagyon nem ütött, sajnos nekem tökre unalomba hajlott. A kedvenc számaimra felkaptam a fejem, de amúgy meg....inkább hallgatom majd őket továbbra is lemezen. Amúgy tökre szimpi arcok voltak. Az énekes hatalmas sörhasa meg egyenesen látványos volt!

Aztán jöttünk mi. Az átszerelés kicsit elhúzódott, szóval bocs! Mondjuk kajak meglepődtem hogy a srácok elkezdték a PRIDE-ot nyomni, ez nem is volt megbeszélve, hehe köszi! Számok között nem dumáltam semmiről csak JAY és NÉMA BOB és SHOP STOP aranyköpéseket üvöltöztem, nem tudom honnan jött az egész, valamikor egomba a termál büfé wc-jébe találtam ki. Első számra Dini úgy szétvert, és ez azzal indokolta hogy "Hát BEAT THE BASTARD! ééérted!" kösz. Mit mondjak, még? Én élveztem marhára! Szóval nagy köszönet a szervezőknek hogy felléphettünk. És még ha unalmas is volt nekem a Brutal Knights, nagyon örülök hogy egy ilyen király banda lépett fel Magyarországon! Még sok ilyet!

Aztán koncert után cuccolás a kocsiba és takarodtunk Boxi-Dini albiba, a Maross u. 20 -ba! A szokásos program volt. Megnézni a HÁZ A PARK SZÉLÉN-t, de most angolul. Én láttam vagy 4-5x, de Dini vezet, szerintem ő túl van a 15 ön is!

Aztán alvás és takarodás haza...

3 komment

Címkék: something against you brutal knights


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr221097285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neverlivetosee · http://klur.blog.hu 2009.05.04. 17:08:30

Ha látnád, hogy most milyen szemüveg van rajtam 8-)
Amúgy ja, atom volt. 97A-t nyomtatok? Mert mintha egy szám ismerős lett volna, de nem tudtam eldönteni, hogy az-e vagy nem. Infest mondjuk egyértelmű, jobbat nem is lehetett volna választani.

nothingtonothing 2009.05.05. 12:53:02

@neverlivetosee: Hey, mert milyen ?:) ööö amire te gondolsz az egy BOYCOT - diy feldolgozás. Infestől még a sick of talkot akartam nagyon, de a srácok leszavaztak. : \
süti beállítások módosítása