Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2009.04.05. 18:03 nothingtonothing

Tűréshatár, GUFU, for my friends, Iszonyat, Watch my Bag, Plan Beer @Tapolca Faló

Úgy vártam már a tapolcai bulit mintha osztálykirándulás lenne! Mobilomat telepakoltam ocsmányabbnál ocsmányabb szarabb zenékkel, nem tudom mi volt velem! Lényeg hogy egész úton Blümchen és Fat Boy Slim ment :( Ami másnapra már kurva unalmas volt, szóval soha többet ilyet!

Aztán megérkeztem Győrbe, marha jó idő volt, szólt a szar zene, legjobb! Nyaltam egy fagyit, leültem héderezni a Baross utcába meg ilyesmi. Aztán gyorsan toltunk egy próbát, 2x elnyomtuk a szettet és már pakoltunk is a kocsiba mert késésbe voltunk! Előtte beugrottunk a győri spar-ba de nem volt kobra ezért be kellett érnünk ilyen szarral, ami mellékesen annyira nem rossz.

Út közben nagyon durva storykat hallgattam verekedésekről, orgiákról meg olyan storykról hogy ki csavart a fenekébe egy villany körtét. De a legjobb hogy szarral rajzoltak anarchia jelet egy kocsmába. Szóval az út gyorsan eltelt és a falóba is hamar oda találtunk! Már ment a Tűréshatár, elkezdték helyettünk, és ezért tényleg bocs még egyszer a késésért! Utolsó számot láttam csak, amiből sajnos nem sokat tudtam levonni a zenekarból mert egy szám kevés hozzá. De most jött ki egy cd-jük, szóval hajrá szerezzétek meg! Aztán gyorsan pacsi az ismerősökkel, meg a cuccokat bepakoltuk. Kis hangolás, közben próbáltam a népet terrorizálni Blümchenel, de Gyula nem díjazta ezért inkább betettem a "gyerek kórusos" blitzkirieg pop-ot. Na most mit írjak magunkról? 3 szor borultam asszem, faszán felhorzsoltam a térdem. A lényeg hogy megfogadtuk SAY Viktor tanácsát és nem tartottunk szünetet minden szám között csak minden 3. számnál. Így remélem elég tömény volt!

Utánunk jött a for my friends.

Őket se láttam még sose, szóval nem tudtam mire számítsak. Kellemeset csalódtam, tök jó volt! Érezhető hogy azért sokat pörög a kid dynamite és a breathe in, ami sose baj! Csak a hangzás nem volt valami fasza meg recsegett a miki, de le van szarva!

Közben éltem a társasági életet, kajáltam meg mittudom én! Jó sokan voltak szerintem, de _buda azt mondta hogy 2x ennyien szoktak lenni, lehet bekavart a OATS....de nemhiszem!

Aztán az Iszonyat következett, a zene nem nagyon áll közel hozzám bevallom őszintén de most jó volt, tetszett! Király volt a hangulat, ment a pogó meg minden ami kell. Ja, és nyomtak Negative Approach feldolgozást, szóval állatság! Nem tudom mikor de a koncert alatt felmentem Matyival dumálni. Leültünk a teraszra és azt vettük észre hogy 4 náci gyerek lemegy a koncertre....Ezeknek se lehetett sok eszük, majdnem teli volt a terem. És ráadásul kart is lengettek. Nem voltam lent de azt mondták hogy mindenki mint a piranják úgy mentek rájuk. Én fent csak azt láttam hogy 3 náci csetlik botlik a lépcsőn és futnak, míg a 4. et nagyon megrugdosták. Meg a többi is kapott még deszkával és baseball ütővel. Huh, nem semmi látvány volt. Szóval respect Tapolca!

Aztán kis szünet és jött a következő banda ami a Watch My Bag volt!

3 évet laktam Győrbe és egyszer se láttam őket, ami elég gáz! Ők nem azt a kirúgom a ház oldalát zenét játsszák, de engem megfogott. Nagyon együtt van a csapat, irtó jó témák. Komolyan mindenki nézze meg majd őket ha van rá lehetősége!

Végül a Plan Beer zárta a koncerteket. Az utolsó 3-4 számra mentem be. Állítólag az új számaik tök jók, én nem tudom de amit hallottam az atom volt. Az tuti hogy a Tapolca az régi volt, mert nem akarták nyomni de mégiscsak :) Volt is rá megőrülés. És az utolsó szám egy Red Line Offside feldolgozás volt, na itt aztán beindult a nép! Matyival azt dumáltuk hogy BP-n mindig fikázzunk mindent. Itt meg csak Matyit fikáztam, és ez marha jó arány! Sokkal jobban érzem magam ilyen vidéki bulikon mint Bp-n! Na aztán pá pá mindenkitől és irány haza. Nem viccelek vagy 15-20 őzt láttunk az úton, ezért végig 60-al mentünk. Pápán benyomult az egész Watch My Bag és mi közösen a TESCO-ba, ami különböző faszságokhoz vezetett, de ez úgyse érdekel senkit.

Aztán takarodás Győrbe, Muhar albijába. Ott bepunnyadtuk és elkezdtük nézni a Torrente 3.at, de aztán inkább aludtunk. Reggel meg egyből playstation benyom. Aztán irány a belváros páváskodni. Majd könnyes búcsú és mindenki megy haza! Köszi a szervezőknek, marha jól éreztem magam Tapolcán!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr681047971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása