Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2009.02.25. 16:40 nothingtonothing

Kedd egész napi Punkrock - Sonic Boom Six

Reggel egy fasza köhögő roham gondoskodott arról hogy már 5-től pislogjak az ágyamba, sebaj ma munkát keresni megyek Bp-re! Persze csak hogy gyarapodjanak az ősz hajszálaim rohadtul esett a hó este és kétséges lett megint hogy felérek időben. Kurva vicces volt sunshine ska punkot (slapstick) hallgatva a homokbuckákon áttörni. Szerencsére a busz időben jött, komolyan ez felfoghatatlan számomra! Rábasztam mert volt egy ismerős (Brisz) és nem tudtam zenét hallgatni. Ami annyira nem is gáz mert volt nála egy valag STAR WARS képregény és azokat nézegettem. Felértem időbe, komolyan valami felsőbb gondviselés gondoskodott arról hogy az állandó reggeli dugó kedden ne legyen jelen, köszi! Irány az Ericsoon főhadiszálása. Kurva nagy épület meg minden, sok öltönyös tag.

Egy kedves szőke hölgyemény elvezetett egy tárgyalószobába és kaptam 4 tesztlapot. Jó nagy fasz voltam hogy nem készültem rá rendesen, mert nem volt vészes. Aztán már csak ültem felette, amit tudtam megcsináltam, de a műszaki angol kifogott rajtam. Mondjuk fullra gondolkoztam azon hogy sms-be kérek segítséget, de már alig volt a kártyámon lové, meg necces lett volna : \.

Aztán jött egy fekete hajú csajszi, és mondtam neki hogy feladtam, pedig lett volna még 2 órám a 4-ből. Kifele menet találkoztam Danal. Dumálgattunk, hogy most majd eldől hogy mennyit számít a reklám a bulinak, mert az előző sb6 rohadtúl nem volt meghirdetve, ez meg igencsak! Aztán lépett hogy a bandának idegenvezetőt játsszon. Én meg mivel rohadt sok időm volt gondoltam kipróbálom a fővárosi turikat! Mert aki nemtudná, turi = punk! Hát srácok, eddig tényleg a győri viszi a prímet....BP can suck it, a turik terén. Voltam 3 helyen is és csak ezt a gyönyörűséget találtam. Ami túl nagy volt rám, kéne még 20 kg.

TEAM SATAN!

Szóval ezt az időtöltést is abbahagytam. Mit csinál a vidéki hülyegyerek BP-n? Plázázik! Be is vetettem magam a Westendbe. Na már itt éreztem hogy baj van mert a mobilomon csak 3 album volt - Carry on/Choking Victim/Slapstick. És már halálra untam magam hogy csak ezek vannak, de még mindig jobb mint az ember tömeg moraja. Eltakarodtam gyorsan a spar-ba mert kajás voltam. Felmértem a terepet, arra alap hogy nem számítottam hogy itt KOBRÁra lelek. De szerencsém volt mert 3 100 ft alatti energia italt is begyűjtöttem. Az ínyenceknek itt a kép:

Kicsit erőre kaptam, de az unalom beűzött a Media Markba. Reméltem hogy tudok playstationozni, de valami dagadt picsa befoglalta...Jobb híján mászkáltam és csorgattam a nyálamat ezekre:

Aztán megláttam egy Battlefield 1942 cd-t és marha sok régi emlék tört fel bennem, haha. 18 évesen irtó nagy kocka voltam. Egész nap ezzel a játékkal toltam, simán lógtam a suliból hogy játszhassak a neten ezzel. És az a durva hogy elég nagy loser vagyok az életben, de ebbe a szarba kajak jó voltam, benne voltam az országos válogatott 11-be, yeah. Aztán szerencsére jött egy csaj és abbahagytam a játékot örökre.

Unalmamba már komolyan nem tudtam mit csinálni, mert a Dini barátommal 5 kor találkoztam és addig még marha sok időt kellett elbasznom. Elhúztam mindenfele, elbaszott képeket csináltam a könyvesboltban meg ilyesmi.

Komolyan ha 2-vel több energia italt iszok már embereket molesztáltam volna. Leültem egy padra és 4x egymásután meghallgattam a carry on lp-t. Aztán lassan idő lett és elhúztam a nyugatihoz ahol Dinivel találkozok. Ott volt még Bakelit is a Jack-ből, elkisértük a keletibe. Aztán fel az albiba. Imádom ezt az albit, valamiért mindig otthon érzem magam. Pizzarendelés, persze közben az elmaradhatatlan dolgokat is letudtam.

Közben megjöttek Boxiék is, mi meg még hédereztünk mert a koncert később kezdődött. Aztán végre letelt az idő és takarodtunk a Dürerbe. Odaérve egyből valag ismerős. Meg valami selector egész fasza zenéket tolt be! Az első banda a Just Cause volt.

Megszámoltam, 11-en voltak a zenekarban. Kajakra olyan az egész mint a Reel Big Fish jobb évei. Nyomták is a sellout-ot, aminek a szövegét néha elfelejtette az énekes. De öszeségében még tök fiatalok és jó lesz ez!

Aztán kicsi társasági élet Borsoval és Judyval. Rácsodálkoztam hogy Dénes milyen tájékozott a szopoallarc.hu-n fellelhető videok ügyében. Én inkább hallgatok a perverzióimról mert még valaki felírja egy blogra :) (bocsi;) ). Aztán jött a The Last Minute.

Őket se láttam még sose. Nekem bejött, bár veszítettem 5 punk pontott mert nem ismertem fel a Clash feldolgozást. A specialst azért vágtam!

Közben lecsekkoltam a Merchet is, nagyon baráti árak voltak. És a kedvenc pólóm az este folyamán ez volt:

Na annyit elöljáróban hogy én a koncert előtt csak egy klippet láttam. És igazából csak azért mentem le mert aznap, és másnap is volt állás interjúm, és nehogy már otthon üljünk. De baszod! SB6 fan lettem! Az énekes csajsziról már láttam képeket, szóval már tudtam hogy egy tündér. De élőben még aranyosabb. Meg nem mellékesen a zene, ami ilyen ska-hiphop-punk keverék is nagyon boogis volt! Szóval indúlt a buli!

Csomóan táncoltak, nekem meg nemtudom miért de olyan hülye ötletem támadt hogy felveszek pár számot a mobilommal, szóval ha érdekel itt megnézheted a többit is. Aztán hagytam a francba mert már a boogie a lábamba volt. Laila elképesztő volt. Komolyan ha figyelted átragadt rád az energiája. Folyamatosan táncolt és vágta a grimaszokat. Meg ami még atom volt hogy sose gondoltam volna hogy lehet keményen pózolni egy harsonával, de nekik sikerült!

Néha viszont idegesítő volt hogy páran nyomják a pogot és kb a mikrofonra dőlnek rá, és az meg majdnem kiveri a gitáros fogát. Ezt leszámítva egy nagyon pörgős koncert volt, egy két hip-hop számmal, amit alapjáraton utálok, de ez így nagyon zsír volt! A végén a ráadás wow...Operation Ivy - sound system. Na én az OP IVY-t mocsok mód szeretem, az meg nem kicsit baszott oda hogy ez a kedvenc számom. Nyomás az első sorba és nyomni a boogiet, meg a szöveget. Komolyan, az egész koncert tök feltöltött energiával. Köszi KA boogking! Utánna meg a selector tolta a faszábnál faszább számokat. Rancid - time bomb, de a csúcs a DK - california über alles, na itt már óbégattunk. Én még maradni akartam megfaszulni a Sid Vicious féle my way-re is, de Dininek másnap meló, szóval lépni kellett. Hát kb ennyi, bocs ha sok faszság volt, meg szarok a képek!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr46965573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sudge 2009.02.25. 19:16:04

beelzebub 666, haver... kár volt otthagyni! simázza a ranger-dangert. ;)
süti beállítások módosítása