Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2008.08.10. 21:06 nothingtonothing

Thrashcore Feszt

Már rég vártam a pénteket, mert amióta megtudtam hogy szentesen egyszer fellépett a the Shining azóta meg akartam őket nézni. Na,utazás Tatabányáról, semmi különös, de voltam olyan balfasz hogy a keletitől elgyalogoltam a nyugatiig. Ez van ha elbambulsz zenehallgatás közben, és még csak nem is gondolsz arra hogy hékás erre kéne lekanyarodni a klubbhoz! Nem voltak sokan, talán csak egy kicsivel többen mint Voetseken. Azért ez mellett nem tudok elmenni hogy idejön egy GECIFASZA holland thrashcore vagy hc/punk banda (kinek mi szimpi) és csak ennyien vannak, pedig még a Motivation is fellépett...úgynézki ők sem vonzanak ezek szerint tömegeket. Vagy mindenki kollektíván (elektró szarság) vagy mi a faszomon volt, amire a Robika is ellépett a fellépése után kiscsajokat hajtani? Pedig kisG olyan disztrót hozott le hogy csak na. A hollandok az tuti hogy a következő 3-4 koncertjük gázsiját ott hagyták nála (korai poison idea, 7 seconds, JFA, 76% uncertain ilyesmik voltak). Na, akkor a koncertről is. Kezdett a HxAxS, még sose láttam őket, csak próbán :) . Robika nyomta a faszságait, én azt hittem hogy sokkal szarabb lesz, de nem! A zene nekem túl nem tudom milyen (converge ugrott be de tuti hülyeség), de az unbroken feldolgozást nagyon ügyesen eltolták! Aztán jött a Motivation, akiket már jó rég nem láttam. Volt egy valag új szám, amik nekem sokkal jobban tetszettek mint a régiek. Úgynézki Boxi jót tett a zenekarnak. Semmi mozgás, pedig azthittem hogy rájuk jönnek majd egy csomóan, de péntek volt biztos mindenki másnap 6-ra ment dolgozni...Közben harcot folytattam a Shining basszeros ellen, hogy ne tudja rám tukmálni az új Nightstick Justice Lp-t. Aztán a Step on it jött. A Sick Terror koncert óta nem láttam őket, az meg nem ma volt. Bevallom nekem az ének nem tetszett, de amit elértek azt nem lehet már tőlük elvitatni. Szóval ezt leszámítva atom kis muzsika, de az ereszd el a hajam itt is elmaradt. Aztán jött a The Shining akik eddig csak szentesig merészkedtek pedig most vannak 3. Magyarországon. Előző nap szegeden játszottak, úgy 20 ember előtt. De azt hallottam hogy nagyon nagy nyomulás volt ott, a szentesi brigád odatette magát. Az egész zenekar nagyon atom kinézetre is! Farmerdzseki, jerry's kids egész hátas felvarró, kreator, ilyesmik. Az énekes mezitláb és egy üveg jack danyels-el terrorizált minket. Nagyon atom muzsika volt, ilyennek kell lennie egy thrashcore bandának. A mozgás is beindult, a step on it brigád + pár arcnak köszönhetően. Hullámdeszkával szörfözés, piramisozás, fekvőtámasz, circle pit, minden volt! Nagyon jól éreztem magam, egy ilyen stílusú és atom banda kuriózum Magyarországon! Aztán egy olyan hosszú átszerelés jött hogy már nemigaz! Közben hallottam hogy a basszeros dumál a szentesiekkel hogy legközelebb írjanak egy setlistet nekik hogy mit játszanak :) Hehe, ez tök jó! Nekem egyszer volt ilyen mikor a legelső Bones Brigade koncerten mondtam meg hogy mit írjanak a set-listre :) Közben éltem a társasági életet meg ilyesmi, untam magam, már a zenekari kaját is befaltam. Végre jött a Waking the Dead. Az egész brigád úgy nézett ki mint akik most léptek volna ki a Welcome the Venice válogatás insertjéből! A dobos egy az egyben mintha ott vicsorogna a hátsó borítón! Szóval nem lepődtök meg ha azt írom hogy a fő hatásaik Excel, Beöwulf, Suicidal Tendencies voltak. Megérte megvárni ezt a sok átszerelést, mert király koncertet adtak. Itt is mint a Shiningen volt minden. Aztán úgy fél 1 körül vége is lett. Szóval ha szereted a thrashcore-t vagy a hc/pankot és semmi programod nem volt péntek estére (tudom, ha péntek akkor ZP!) akkor egy farokmarkolat vagy hogy nem jöttél el! Koncert után elhúztunk Dini+Boxi albijába aludni. Útközben ment az üvöltözés a járókelőkre. Meg az albiba Barátok közt paródia nézés. Egy érdekes story: Böngészgetem Boxi lemezeit és azt láttam hogy van neki vagy 10 Better Never lemeze, és mind ilyen 10 -re limitálva. Az a storyja hogy egyszer csak a postás hozott neki 10 lemezt, de azt se tudta hogy honnan jött meg ilyesmi. Az van a lemezre írva hogy Budapest, és a matrixba hogy : destynation unknow. Az egész netet felkutattuk a banda után de semmit se találtunk róluk. Na, csak ennyi. Meg megvettem az új Honest for Thrutot ami kurva király. Végre nem Bold, meg Gorilla Biscuitsról kell olvasnom hanem olyan király zenekarokról mint a: Stalag 13, JFA, és a Social Justice. Dini még kölcsönadta a 3. Hitvány fanzinet is. Ez is faszogányos, csak rövid. A Loser Life mellett kéne több ilyen cool zenekaros friss interjú. Na ennyi volt a péntekem.

The Shining Myspace

Wakiing the Dead Myspace

Step on it Myspace

Motivation Myspace

HxAxS Myspace

2 komment

Címkék: motivation the shining waking the dead step on it


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr100609749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don Santos 2008.08.10. 21:33:55

Szentesen már 4x jártak:)
Méghozzá 3x ,100 körüli nézőszám volt:)
Szóval kicsit BP lemaradt.:((
Dehát ez van... Nyáron nehéz becsalni az embereket, ha csak nem valami Top zenekar játszik:(
süti beállítások módosítása