Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2008.08.03. 17:44 nothingtonothing

Urban Waste interjú

Az előző post Antidote-al volt kapcsolatos. Na ha ennyire belelendültem a new yorki régiségekbe akkor itt egy igazi gyöngyszem, az Urban Waste. A 7"-ük annyira alap hogy azt el se tudom mondani! Az interjú az outsider 2- ben jelent meg, egyébbként meg a barabones hardcore blogról szedtem.

uw

Ahogy a dolgok lenni szoktak: név, kor, aktuális hivatás, milyen hangszeren játszottál az Urban Wasteben?

John Kelly, mint Johnny Waste. 32 vagyok most és New York Catskillsben süppedek. A New Paltz főiskolára járok. És játszottam, vagyis még mindig játszom gitáron.

Hogy indult az Urban Waste? Volt a banda előtt valami más?

Az Urban Waste volt a legelső zenekarom. Én akkor csak 13 éves voltam és a dobos John Dancyvel eldöntöttük, hogy alapítunk egy zenekart. Nagyon jól emlékszem arra a napra, sok dologra már nem emlékszem olyan fényesen, mint arra....de az Urban Waste születése mindig is megmarad az emlékeim között!

Milyen bandákkal játszottatok általában? Valaha volt legnagyobb koncert?

A legtöbbet ezekkel a zenekarokkal játszottunk: The Mob, Beastie Boys, Armed Citizens, Agnostic Front, Token Entry, Cause for Alarm, The Headlickers, The Cro-Mags, és természetesen a Murphy’s Law. Még rengeteg volt, de már nem emlékszem az összesre, az biztos, hogy még nagyon sok volt. Azt kell hogy mondjam, a legnagyobb koncert a CBGB’s-ben volt. A The Mobbal és a Minor Threattel játszottunk. A Minor Threat késett a koncertről és az egész hely tele volt már. Ez volt az utolsó koncert, ahol az Urban Waste teljes zenekarként lépett fel.

Mi a helyzet a Major Conflicttal? Kik voltak benne?

Miután feloszlott az Urban Waste, én és John Dancy beszálltunk a Major Conflictba. A zene hasonlított az Urban Wastehez, de nem volt olyan kemény és én egy számot sem írtam a Major Conflictnak. Az összes Urban Waste dalt, kivéve a BNC-t én és John Dancy találtuk ki.

Hány koncertet játszott a Major Conflict? Volt olyan komoly banda, mint az Urban Waste?

A MC eléggé kevés koncertet játszott, de én nem is maradtam velük pár komoly probléma miatt. Az MC nem az én zenekarom volt, ezért semmi beleszólásom se volt. Az Urban Waste viszont 5 év volt az életemből!

Nem próbáltál a korai Cro-Mags-szel? Mi a sztorija?

De, én gitároztam a kezdeti Cro-Magsben, én voltam az első gitáros, mikor elkezdtek számokat írni. Én már nem is tudom, de valamiért nem működött a dolog, talán mert akkor a MC-vel játszottam. De eléggé tetszett, amíg véget nem ért.

Az Urban Waste többi tagja is játszott egyéb hardcore zenekarokban?

Andy benne volt a Reagan Youthban mielőtt beszállt volna az Urban Waste-be, nagyon örültünk mikor csatlakozott. Volt egy olyan személyisége és stílusa, ami nagyon illet a zenekarba! Az eredeti basszeros Freddie Watts is benne volt egy másik zenekarban előttünk, de már nem tudom hogy mi volt az, vagy milyen zenét is játszottak.

Van ötleted, hogy hány UW 7” készült? Nem fordulnak elő valami gyakran, de amikor mégis, akkor gyakran 150 dolcsin is túlmennek. Mit érzel ezzel kapcsolatban? Gondoltál már arra, hogy újra meg kéne jelentetni?

2000 UW 7” lett nyomva, aztán megjelent 12” is. Ahogy én tudom, egyáltalán nem fordulnak már elő, kivéve az Ebay-t persze. Azt hiszem, ez nagyszerű, hogy az emberek még mindig érdeklődnek az iránt, hogy mi is volt akkor. Sokkolt és néha megrémisztett, hogy az emberek mennyit képesek fizetni a lemezünkért. Ilyenkor arra gondolok, hogy mennyit elosztogattunk ingyen, ezen mindig nevetek. És persze seggbe is rúgnám magam, ha arra gondolok, hogy most azokkal mennyit keresnék most. Egy lemezt se tartottunk meg. Semmi esélyt nem látok arra, hogy újra megjelenjen a lemez. A master ugyanis valaki olyannál van, akiről azt hallottam, hogy már halott.

Mi volt az a furcsa “űrhajónak" kinéző kép, és véletlenszerű levelek és szimbólumok, amit csináltatok néhány szövegkönyv aljára? Valami magyarázat? Vagy csak jól nézett ki?

Mindig csodálkozok azon, ha valaki ezt megkérdezi. Csak azért csináltuk, hogy foglalja a helyet. Nem gondoltunk róluk semmit, csak próbáltunk “kreatívak” lenni a billentyűzettel.

Magyarázd meg légy szíves a “SKANK” című számot. Azt mondod benne: “hardcore is for posers", mi is van ezzel?

Megpróbálom a lehető legjobban elmagyarázni, mert soha se fejtettem még ki a szöveg jelentését eddig. Itt ez a különbség a hardcore srácok és azok között, akik a hardcore életstílust élik. Egy csomó srác csak felveszi a bakancsot egy hétvégére, ők a “posers”. A többi srác a bakancsban él, nap mint nap, “Hardcore to the Bone.”

Volt valaha problémád a “police brutalityval” (számcím, rendőri brutalitás), vagy ez csak valami punkos dolog, amiről lehet énekelni?

Talán kicsit fel volt nagyítva, de néhány ember számára ez a szám teljesen igaz volt.

Valaha kaptatok szerzői díjat a Profile Recordsos “Sunday Matinee” válogatáson szereplő számért?

Egy petákot se.

Miért nyomta 12”-re a Big City records a 7”-et, miért nem csak egy másik 7”-re? Külön igényeltétek a “Miami Vice” stílusú szövegkönyvet az eredeti helyett?

Abban az időben, én nem is tudtam, hogy a Big Citynek megvan a masterünk. Ha tudtam volna, ez soha se történt volna meg. Ez is az egyik ok volt, hogy feloszlottunk.

Ahogy tudom, a Big City a Mob LP-t is újra nyomta. Van valami kapcsolat a Big City és a Mob Style records között, vagy csak kitalálták, hogy kiadják a két “Mob Style” bandák anyagait?

Erről az egyik Mob tagot kéne megkérdezni.

Hogy éreztetek akkoriban a bostoni scene-nel kapcsolatban? Volt valami nagy rivalizálás Boston és NYC zenekarai között akkor?

Én erről semmit se tudok. Sok bostoni zenekar jött át és nagyon szerettem őket. Különösen a Gang Green volt nagy kedvencem.

Mondtad nekem, hogy az Urban Waste feldolgozott egy Void számot. Nem volt furcsa akkor, hogy egy működő zenekartól dolgoztok fel számot? Milyen más számokat dolgoztatok még fel?

Az Urban Waste-tel szeretettünk kísérletezni más bandák zenéjével, csináltunk VOID, és Ramones feldolgozást. És mikor nyomtuk, sokkal több energiát pumpáltunk bele, úgy játszottuk, mintha a saját számunk lenne. Alice Cooper-től is feldolgoztuk az “Eighteen”-t.

Igaz, hogy volt egy csomó UW dal, ami nincs felvéve? Volt valaha szó második lemezről? Kiadta volna valami kiadó? Vagy sose jártatok olyan közel hozzá?

Volt elég számunk egy második lemezhez, de nem vettük fel. Sajnos, semmilyen felvétel nem maradt meg róluk, amit kiadhattunk volna. Van pár videóm, amit egy jó barátom küldött (tudod, hogy ez te vagy Matt). Ott van 3 dal, ami nincs rajta a kislemezen. Ha valaha valamit újra meg fogunk jelentetni, talán megvágjuk őket, mert ““as bad as they sound”.

uw

Hol vettétek fel az UW 7”-et? És hogy sikerült összehozni azt a nyers gitárhangzást? Milyen hangszereken játszottatok?

Queensben a Powerplay stúdióban, amit talán már le is romboltak. A nyers gitárhangzásért talán a hangmérnök a felelős, aki talán túl sok füvet szívott aznap és az összes cuccot feltekerte a gitáron. Én nagyon ideges voltam, mert nem maradt már, csak egy kevés a basszusnak.

Valami érdekes CBGB’s story? Ismersz olyat, aki valaha is nagy dolgot csinált ott a wc-ben?

Nos, én igazábol sose voltam abban a tömlöcben, amit nagyon kevesen hívnak úgy, hogy WC. De élveztem azt a nyitottságot, amit a cbgb’s alagsori wc-je nyújtott és még ma is nyújt. Nem voltak se a női, se a férfi wc-n ajtó. Jó hely volt, ha hugyozni kellett, de másra már nem vettem volna rá ott magam.

Mi volt az, ami miatt lemondtál az Urban Wasteről? Egy hirtelen dolog, vagy csak elérkezett a gyászos vég?

Az UW-nek elkerülhetetlen volt a feloszlása. Mi benne voltunk a NYHC-ban 1980-1985-ig. Elkezdtünk kiábrándulni egymásból és mindig ugyanazon a helyen játszani nagyon kimerített már minket. Azt hiszem, mi kitartottunk volna, ha egy kicsit több ösztönzést kapunk. Soha se kaptunk elegendő pénzt a koncertjeinkért, ehelyett mi öltük bele a saját pénzünket. Azt kell mondjam, hogy azokban az időkben nem minden zenekari tag volt straight edge: mi játszottunk és keményen buliztunk. Nem vagyok rá büszke, de lehet, hogy a partizás vezetett a feloszláshoz.

A NYHC úgy tűnt, hogy hirtelen véget ért a korai 80’as években, Antidote, The Abused, CFA, Reagan Youth stb, az összes banda feloszlott majdnem egy időben, míg mások átmentek metálba...á la Agnostic Front. Ti továbbra is mentetek koncertekre a 80 as években, vagy elvesztettétek az érdeklődéseteket, ahogy a scene is lelassult?

Kemény volt akkor egy zenekart egybetartani. Ma a NYHC egy örökség. De ha visszaemlékszem arra, amikor ez az egész történt, akkor egy kissé több segítségre lett volna szükségünk. Emlékszem, hogy milyen nehéz volt körbemászkálni és híresztelni a koncerteket és kirakni a flyereket, úgy hogy tudtuk, senkit sem érdekel. De az összes NYHC srác keményen dolgozott, terjesztették a híreket. 2001-ben a hardcore, nem minden válfaja, de halott. Még mindig játszanak a zenekarok és a srácok még mindig meg akarják őket hallgatni. Még mindig vannak emberek, akik élik a hardcore lifestylet-t. A hardcore színtérnek rosszabb lett a megítélése, mint 20 évvel ezelőtt volt, amikor született.

Ok, a Negative Approach-tól is megkérdeztem ezt, szóval téged is megkérdezlek. Láttok valami lehetőséget arra, hogy az Urban Waste újjáalakuljon? (ez természetesen a reunion előtt kérdeztem, amit ők egy 16 éves énekessel játszottak)

Nem lenne hülyeség egy Urban Waste reunion. Miután azt tapasztaltam, hogy még ma is hallgatnak minket. Tettem egy próbálkozást arra, hogy felvegyem a kapcsolatot az eredeti tagokkal. Sajnos ők nem válaszoltak. Szeretném az Urban Waste-tel megint elfoglalni a színpadot. Tudom, hogy meg tudnánk tenni azt ma is, amit akkor, amikor indultunk. Fel a színpadra, bedugjuk a motyót, és rip-out, non stop thrash hardcore, míg az emberek úgy nem néznek ki, mintha most jöttek volna ki a medencéből. Az Urban Waste reunion kétséges. De az emlékeket, a mókákat és az életstílust sose felejtjük el!

Urban Waste myspace

1 komment

Címkék: urban waste major conflict cro mags


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr6575846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dini 2008.08.04. 19:19:39

Ronny Little tud erről amúgy? :D
süti beállítások módosítása