Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2008.07.28. 18:21 nothingtonothing

Fluff Fest 2008

Idén is voltam Fluff festen. És most tényleg volt egy csomó olyan banda ami érdekelt is! Az útitársaim Nórácska, Boxi a sofőr, Sebes a hangulatfelelős, és Csaba a hallgatag voltak. Már reggel jól indult mikor kiderült hogy semmi térkép nincs gyorsan nyomtassunk valamit. Az út fárasztó volt, és meleg, és hátul kis helyen nyomorgós.

Valahol csehekben

De minden jól alakult és 3 kor már a sátrak is álltak. Okés, irány vegyünk jegyet! Gyorsan letudtuk, és húzás előre mert mindjárt kezd az SSS. Sajnos a Stolen Lives -t lekéstem mert ők 2 kor kezdtek. Nade! Nekem már gyanús volt valami amikor az egész SSS a színpadon volt! Nincs dobos!!! Hajaj, dobgép volt, a dobos sajnos kórházban feküdt és dobgéppel tolták le a bulit. Na most, ami igazán fasza az SSS-ben hogy tényleg thrash elemekkel van tele. És ami most szar volt hogy olyan volt ez az egész buli mintha cd-röl szólna, a dobgép miatt. Kajakra elhittem volna ha valaki azt mondja hogy playback volt az egész. Hiányzott a karc a nyers a búgás zúgás, tudjátok miről beszélek. Amúgy jó rövid volt, de legalább őket is kipipálhatom, bár az a pipa maximum csak egy félpipa, mert ez lófasz volt dobgéppel. Aztán jött a Voetsek akik felléptek nemrég Budapesten is. A néni még mindig nagy és pont a mai napon ünnepelte a 42. születésnapját. A közönség itt már jobban vette a lapot volt egy kis circle pit meg ugrálás ilyesmi. Aztán jött a Meneguar ami nemtudom hogy mi tuti szar volt ezért hagytam ki! Majd a True Colors. Jó sokan összegyűltek már itt, látszik hogy eléggé szeretik ezt a youth of today rip off zenekart. Lemezen még hallgatható, de koncerten néha már ásítanom kellett. Persze a csávókáim tolták a mosht meg az ugrálást, ámde egyszer csak megállt a mozgás, a lelkesedés alábbhagyott...nicsak feldolgozáshoz értünk haha! :) Persze páran ismerték a Youth of Today számokat de kb nagyon észre lehetett venni hogy az embereknek akik eddig megőrültek a True Colors-ra, azoknak fingjuk sincs hogy mi szól!

Mivel kéznél volt a gép Nóri csinált egy videót is!

True Colors

Utánuk a Raein játszott akik ilyen screamo nem tudom mit nyomtak, ha ismertek tudjátok hogy az ilyet nem szeretem. Aztán a Black Friday 29 volt a nap fő zenekara. Sok osvát meg német volt, akik kajálják ezt a bandát. Szóval a közönség adott volt. Nyomulás is volt meg minden, de rohadjanak meg hogy nem játszottak se Cro-Mags, se DYS, se COS feldolgozást. A végén valami ocsmány unalmas szar számmal köszöntek el, ami a ráadás volt. Okés, irány aludni. De előtte végignéztünk egy fél órás fenyítést amit Gepárd művelt, a végére pár embernek elege lett belőle, de szerintem teljesen szórakoztató volt! Marha nagy para volt mindvégig hogy esni fog az eső, de szerencsére egyik nap sem esett. Ellenben olyan rohadt hideg volt, pulcsi+ hálózsák ellenére is fáztam.

Nike-ok

Második nap. Lementünk a városba, kaját vettünk, zuhanyoztunk ilyesmi. Döglés árnyékban, olvasgatni a frissen vett fanzineket, szóval elment az idő! Ezt a napot vártam a legjobban, mert 3 olyan banda is volt amiket nagyon csípek! A Nidal-t direkt lekéstem. Ha a Something Inside-t is lekésem tuti nem fakadtam volna sírva. A koncert legérdekesebb momentuma hogy egyik számukba beleszőttek egy Mental számrészletet. Kurva meleg volt ezért elvonultunk árnyékos helyre, ezért a Julith Krishunt csak hallgattam és nem láttam. Brutál nem tudom mi, de nekem sok volt, de aki kajálja az extrém dolgokat annak biztos tetszett volna. Utánuk a Daitro jött, ami olyan zene volt hogy az árnyékban el is aludtam rá. Aztán végre a Discarga jött! Ez a banda most Brazilia egyik aduásza a hardcore/punk piacon! Voltak free festen is, nemrég. A basszgitáros egy igazi showmen, mármint amit tudott azt megcsinált a basszgitárjával, öröm volt nézni ahogy ugrál rúg meg mi minden mást csinál vele! Ja, érdekesség hogy a Bad Brains – pay to cum-ját spanyolul nyomták! Majd a Trainwreck ami katasztrofálisan szar volt. A koncert elején felhívták az embereket a színpadra hogy onnan nézzék őket meg ilyesmi, szegények... Na aztán jött a Dean Dirg! Az anyátok úristenit! Az énekes úgy nézett ki mint egy kelet Német szobafestő 4 fröccs után.

Dean Dirg

Az egész banda nagyon rock and roll volt. Jöttek a jobbnál jobb számok, a lábamban ott volt a boogie. Sajnos nem volt nagyon ereszed el a hajam, de nagyon örülök hogy láthattam ezt a fasza bandát! És ami nagyon pánkos volt hogy a nagy követelés ellenére se adtak ráadást!

Őket követte a Svéd Hero Dishonest. Lehet hogy nem kellett volna őket a Dean Dirg után rakni, ez így nagyon nem jött össze nekik. Az énekes úgy nézett ki mint egy szellemi fogyatékos (bocs de tényleg!), és az egész koncert alatt látszott hogy gecire nincs kedve ehhez az egészhez.

hero dishonest

Kb senki se ismerte őket, a hangulat = 0, ami nekem marha nagy csalódás volt. A végén a Deep Wound feldolgozás megmentett attól hogy elbőgjem magam. De sajnos ez csalódás volt, talán egy klubb bulin Svédországban...

HD

A No Turning Backet kihagytam mert kajáltam, de állítólag nagyon nagy túrás ment rájuk. És következett a Maroon! Kurva sok ember nézte őket, mi meg kint teáztunk inkább. Ja, nem volt Firestorm ahogy hallottam, szegény xbudhax biztos csalódott volt. Este megint kurva hideg volt.

Na, 3. nap már a strandra is letévedtünk. Kurva nagy sor, mindenki tetovált, kezdtem magam kellemetlenül/kitüntetetten érezni hogy rajtam egy sincs! A víz kurva hideg de jól esett! Sőt, Boxinak még azt is sikerült elintézni hogy a kocsi bekerüljön az árokba, amit onnan 8-an toltunk ki. Okés, első banda amit megnéztem az az Anchor volt! Most kövezzetek meg, én szeretem a Strifet sőt még a Morning Againt is meghallgatom, de ez dög unalmas volt. Ezért játszottak biztos délután 2-kor. Azért ügyesek meg minden csak unalmas na! Aussitot Mort/Strength approach-t kihagytam mert az 1. bandát nem ismertem. A Strength Approach meg annyira unalmas és kiált azért hogy egy ici pici kis egyediség vagy netán valami dög legyen benne hogy már nekem fáj! Amit viszont kurvára bánok az az hogy a csehek egyik nagyon fasza Crust bandájáról lekéstem, és ez pedig a Gride! Cataract is kimaradt mert ahogy emlékeztem ők is unalmas zenét játszanak számomra, és ahogy hallottam nem volt rájuk nagy érdeklődés. Ami abból a szempontból szar hogy olyan zene mint a Maroon, ugyanaz a kiadó mint a Maroonak, itt 2 loboncos metálos helyett hc srácok vannak. És még azt is meg merem kockáztatni hogy a Maroon-nál minden jobb, szóval ez is. Na mind1, ezért nem értettem hogy miért nem kíváncsi rájuk senki (az okés hogy éns e, de sok Maroon fannak kajálni kellet volna)! Amen Ra nem tudom mi volt. Jött a Death By Stereo ami egy akkora fos lett hogy 4 éve fel kellett volna oszlaniuk. Utánnuk a Lack jött ami pár arcnak biztos kultikus banda, nekem nem, el is mentem a francba! Majd jött a Bane. Azt hozzá kell tennem bevezetőnek hogy a fesztiválon nem igazán volt annyira ereszd el a hajam buli, talán a Maroon, de azok szarok. Így hát mindenki már fel volt pörögve. Kurva sok ember a színpadon, még több előtte.

Ami a videon van csak bemelegítés volt kb!

És, Bane jött látott és elintézte hogy rád lépjenek rád ugorjanak, lerántsanak a földre, elsodorjon a circle pit. Ami slágerük volt azt elnyomták, superhero, ante up, count me out. Ami a can we start againt alatt volt....huh srácok. A színpadon is szörföztek, mikrofont bedöglött mindenki a színpadon, kb ez volt a katarzis. Utána még 2 + 1 számos ráadás. Zseniális koncert volt. A zenekar is teljesen odavolt. És én most tényleg elhiszem hogy azt mondták hogy ez volt a legnagyobb circle pit ami volt rájuk meg hogy kurva jó a koncert ilyesmi. Nagyon jó volt 10/10! Aztán irány lemosakodni. Reggel felkelni, kaját venni, aztán leülni otthon hogy begépeljem ezt a sok szart! Ja, és amit tavaly is mondtam, jövőre kurva jó bandáknak kell jönniük hogy megint elmenjek!

Fluff Fest Myspace

3 komment

Címkék: sss hero dishonest discarga bane dean dirg fluff fest


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr39589702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ursula · http://16maybeless.freeblog.hu 2008.07.28. 19:29:22

En nem voltam kint, de kb. a Meneguar tunt a legkulabb bandanak (persze a Dean Dirg mellett) az egesz felhozatalban.

Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.07.28. 20:43:59

A Gride grindcore banda, nem crust :P Asszem nem hagytam ki sokat hogy itthon maradtam, az odaút meg a bandázás úgy tűnt nagyobb élmény mint maga a fesztivál :)

Ámond Pista 2009.02.26. 16:14:30

Most olvasom csak... Gepársd fenyítéséről hallottam, de sajnálom, hogy kimaradt nekem.
süti beállítások módosítása