Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Címkék

3 against 1 (1) 9 shock terror (1) afi (1) against me (1) angry angels (1) antidote (2) bad brains (1) bail out! (1) bane (1) batallion of saints (1) bay area (1) black flag (4) bombenallarm (1) bones brigade (3) boston (2) breakdown (1) brutal knights (2) carrer suicide (1) carry on (1) cause for alarm (1) ceremony (1) chain of strength (1) champion (1) cheap tragedies (1) circle jerks (2) citizens patrol (1) civil death (1) claim (1) coke bust (1) condemned to death (1) crippled fox (2) cro mags (1) cut the shit (4) damaged goods (1) deadfall (1) dead kennedys (1) dead nation (4) dean dirg (1) death side (1) deep wound (2) descendents (1) dfa (1) dinosaur jr (1) direct control (1) discarga (1) down in flames (2) dr.know (1) dri (1) ds 13 (1) dys (1) endless pussy blockade (1) even keel (1) evil army (1) faction (1) faith (1) fast times (1) fear (1) floorpunch (2) fluff fest (1) fucked up (1) gg alin (1) gobblehoff (1) graveyard at maximum (1) greg ginn (1) grow (1) grow up fuck it up (2) guilt lust (1) gyalázat (2) hammerhead (1) haymaker (1) hero dishonest (1) hold x true (2) humungus (1) idiots rule (1) ignite (1) infest (3) irritators (1) i hate you (1) jaguarz (1) jerrys (1) jerrys kids (1) jfa (2) kanada (1) kids (1) killing time (1) killin it! (1) kill your idols (1) knife fight (1) koro (1) last in line (3) last laugh (1) lépéselőny (1) lets (1) liberal youth (1) lifes halt (1) los crudos (1) m.d.c. (1) madball (1) magrudergrind (1) major conflict (1) mallrats (1) minor threat (1) motivation (2) municipal waste (1) murphys law (1) necros (2) negative approach (3) negative fx (1) newton neurotics (1) nightstick justice (1) ninpulators (1) nj (2) nothing (1) no doubt (1) no justice (2) no minnion (1) outspoken (1) out cold (1) over my dead body (1) oxnard (1) panic (1) piece by piece (1) poison control (1) poison idea (7) powerviolence (1) project x (1) ramones (2) reatards (1) revelation (1) sebadog (1) second oponion (1) sex vid (1) shape shifter (1) sick of it all (1) sick pleasure (2) siege (1) sin 34 (1) skate korpse (1) slayer (2) sloppy seconds (1) snakebite (1) something against you (1) something inside (1) ssd (2) sss (1) stalag 13 (1) step on it (1) strife (1) suburban death (1) suicidal tendencies (2) suicide file (1) surviros (1) t.s.o.l. (1) tankcrimes (1) tear it up (6) the abused (2) the a team (1) the faction (1) the rites (2) the shining (1) thrash (2) true colors (1) unheard call (1) urban waste (3) verbal abuse (3) vitamin x (1) voetsek (1) void (1) waking the dead (1) warzone (1) wasted struggle (1) wasted time (1) zombie (1) Címkefelhő

Nothing to Nothing

Old school hardcore - punk interjúk, képek, videok + ritkán a személyes baromságaim. Használd a tageket, katt arra a bandára ami érdekel és kiadja az összes hozzá tartozó bejegyzést.

Utolsó kommentek

HTML

2008.07.19. 17:43 nothingtonothing

Even Keel (Andrew J. interjú, ex- Cut the shit, Bones Brigade, Poison Control)

Na srácok! Itt egy interjú az outsider 2-ből. Azt tudnotok kell hogy a gyengém a 2000 utáni thrash hullámnak kikiáltott bandák, bandana thrash akárminek is hívják. A legjobb bandák ezek közül: Life's Halt, Tear it Up, What Happens Next?, the A-team, és még van egy csomó, ezek csak az ismertebbek. Ezek a bandák közé tartozott a Cut the shit is, ami ex-Tear it up, Bones Brigade, etc tagokból állt. Basszátok meg, a lényeg amit ki akarok ebből hozni hogy 2000 után hc/punk = CUT THE SHIT (szöveg, zene hozzáálás)! Na olvassátok én meg nem pofázok! Ja, még annyit hogy cut the shit nincs, de van helyette even keel ami egy picit lassabb egy picit régebbről merít de ugyanolyan jó!

cut the shit

Az Even Keel még egy friss zenekarnak számít, de a tagok már mondhatni vén rókák. Az elő zenekaraikat imádom és persze az Even Keel se kutya...ezért kézenfekvő volt, hogy erre a kis interjúra sor fog kerülni. Ha nem ismernéd az előéletüket, az interjúból úgyis ki fog derülni. Egyébként Andrew egy marha jó fej srác, mármint ami a levelezésünkből kiderült. Szóval jó olvasgatást meg ilyesmi....

Hogy vagy? Mi jót csináltál ma?

Nagyon fáradt vagyok. Azt hiszem elkaptam egy kis megfázást, ezért iszom egy gyógynövényteát. Ma felébredtem, elmentem dolgozni, hazajöttem, kimostam a szennyesemet és folytattam az egzisztenciális válságomat. Nagyon izgalmas tudom...

Igaz az, hogy a Poison Control feloszlott? Ha igen, miért?

A Poison Control már vagy egy éve feloszlott azután, hogy játszottunk pár katasztrofális koncertet a Das Oath-tal. Már másfél éve egyben volt a csapat és volt már két dobos plusz két énekes csere, és még csak egy demot és egy 7”-t hoztunk össze. Szóval amikor a második dobosunk is kilépett, hogy egy másik bandájára a The Conversions-ra koncentráljon, én úgy döntöttem hogy inkább valami mást választok. Vagy lesz egy kicsit több szabadidőm vagy pedig olyan emberekkel játszom, akik jobban figyelnek a zenekari dolgokra és ezért kiléptem a bandából. Azt hiszem ők is úgy döntöttek, hogy nem érdemes keresni egy új basszgitárost és egy új dobost, mert a bandának egyszerűen már vége.

Hogy jött az ötlet hogy gitározz? Eddig csak énekeltél az eddigi zenekaraidban úgy tudom.

Igazából én nem nagyon tudok gitározni. (benéztem, basszerozik a lemezen..../viktor/) El tudok játszani pár akkordot, de ez nem elég ahhoz hogy játsszak egy zenekarban. Inkább elkezdtem újra basszusgitározni mielőtt mindenki kikészülne a hülye hangomtól. A basszerozás sokkal könnyebbnek tűnt nekem. Nem vagyok egy Bootsy Collins (James Brown zenekara), de azért tudom egy kicsit utánozni már.

Milyenek voltak a visszajelzések a Poison Control 7”-re?

<Őszintén? Nem tudom hogy voltak-e egyáltalán valamilyen visszajelzések is. Azok után jött ki, hogy mi feloszlottunk, de az a kevés ember, aki beszélt velem róla, azoknak tetszett. Remélem, hogy az emberek nem értik félre a borítót. A jelentése teljesen zavaros és félreérthető, de semmilyen elbaszott politikához nem kapcsolódik.

Meséld el az Even Keel történetét! Milyen zenekarokban voltak a tagok előtte?

Even Keel áll: belőlem (Andrew); Greg Dunn (sokan úgy ismerik, hogy Mullett) a Bones Brigade-ből + The Rites, és CTS; Eric Yu, aki az R’N’R, Glory Fades és a the Refunseniksben volt (plusz még a Cut the shit-ben is) és Luke DeDeus, aki a Jaguarzban tolta. Azóta szerettem volna Greggel ismét játszani, mióta kilépett a Bones Brigade-ből. Eric említette, hogy van néhány nagyon jó számuk. Luke-nak van egy próbaterme, és én érdeklődtem, hogy nem játszhatnék-e velük. És az Even Keel így született.

Mit jelent az Even Keel, hogy jött ez a név?

Even Keel jelentése hogy teljes kiegyensúlyozottság. Azt hiszem ez azért is egy fasza név, mert én még sose éreztem ezt. Az ötlet az volt, hogy egy gyors, mániákus zenéhez kell egy név, ami legyen azért ironikus is!

Terveztek valami turnét, Európában esetleg?

Jelen pillanatban Eric kezében ízületi gyulladást diagnosztizáltak, szóval először is a gyógyulására várunk. Mi még az USA-ban sem turnéztunk, szóval azért előtte még illene itt, és aztán menni Európába. De én már nagyon szeretnék ismét Európában turnézni.

Hogy írnád le az Even Keel-t egy punknak és egy laikusnak?

Egy punknak azt mondanám: középtempós korai 80-as hatásokkal teli hardcore banda. Valahol az Adolescents és a Dischord között. Egy laikusnak: nem úgy szólunk, mint a Nickelback, szóval valószínűleg utálnál minket!

Mesélnél a Days Ahead-ről?

Az internet a hibás abban, hogy egyáltalán hallottól erről a zenekarról! A Days Ahead -amiben én, Blake és Mullett játszunk- kezdetei visszanyúlnak egészen a közép sulis időkig. Én nem voltam eredeti tag, de egy éjszaka után, amit basszerosként töltöttem náluk egy koncerten, megkérdeztek hogy szeretnék-e csatlakozni, mert nagyobbat ugrok, mint azt gondolták és egy szerencsétlenség miatt összetörtem egy csomó szarságot a színpadon (nem vicc, ezért akarták hogy beszálljak). Később, mikor az énekes kilépett, én kezdtem el énekezni és találtunk valaki mást, aki basszerozik. Ez a banda alapjában véve egy youth crew style banda volt, kivéve, hogy próbáltunk olyan gyorsan játszani, amennyire csak tudtunk, szóval nem is voltak emiatt mosh részek. Van pár demo és egy 7”, egyik szarabb, mint a másik, szóval ne is vesztegesd az idődet arra, hogy felkutasd, higgy nekem...

A tagok részt vesznek most más bandákban is?

Per pillanat csak Luke van egy másik zenekarban. Ő gitározik a Waste Managementben, akik nemrég adtak ki egy nagyon fasza 7”-et a Painkiller records-nál. A hangzás olyan, mint a korai Boston HC keverve a Bastards-szal, vagy valami ilyesmi. Nagyon faszák!

Mi a helyzet a szövegekkel? Miről szólnak? Hol tudom őket megnézni ha nincs meg a demo?

A szövegek az állandó frusztrációról szólnak, amiken keresztül megyünk, nap mint nap dolgozni, és csak várni a világ végét. Itt tudod megnézni őket: oneleafrecords.com

bones brigade

Valamit terveztek a demo után?

Épp egy 7”-et terveztünk mielőtt Ericnek megsérült a keze. De amikor visszatér minden a kerékvágásba, be fogjuk fejezni a 7”-et és játszunk annyi koncertet, amennyit csak tudunk!

Miért szálltál ki a Bones Brigade-ből? Mi a véleményed arról, hogy feloszlottak?

Azért szálltam ki, mert két zenekarban is benne voltam akkor és mindegyiknek heti két próbája volt, mellette iskolába jártam, dolgoztam, és egy kicsit talán ki is égtem. Blake szerette volna metálosabb irányba vinni a bandát, szóval ezért is döntöttem nyugodtan a Cut the Shit mellett. Nagyon örültem, hogy sikerült találniuk egy új énekest és folytatták a turnézást, lemezeket adtak ki. Igazából nincs nagyon véleményem a feloszlással kapcsolatban, mert én már nem voltam tag. Azt hiszem egy hc/punk bandának jobb, ha feloszlik mielőtt elvesztik az érdeklődést és újra írják a dalokat egy kicsit másképp. Azt hiszem örülök, hogy úgy döntöttek, hogy nem folytatják tovább. Mullett kilépése is hozzájárult a zenekar feloszlásához, mert nagyjából ő tette olyanná a bandát amilyen.

Miért ért véget a Cut the Shit!?

A Cut the Shit azután oszlott fel a véleményem szerint, miután csinált 4 folyamatosan fejlődő lemezt, turnézott az USA-ban párszor és Európában is egyszer. Mi megvalósítottuk mindazt, amire még csak nem is gondoltunk volna. Paul lediplomázott és elköltözött New Jerseybe. Emiatt úgy éreztük, hogy ez egy bizonyos fejezet az életünkben, ami a végéhez ért és a bandának is vége lett. Egyszerűen úgy tűnt, mintha egy természetes dolog történne.

Még mindig deszkázol? Mi volt a legjobb trükköd és a legrosszabb esésed?

Én még mindig... és talán amíg élek, deszkázni fogok! A legnagyobb sérülésem kétség kívül az volt, amikor eltörtem a kulcscsontomat, miközben deszkáztam ezeken a tégla vulkánokon Bostonban. (valamelyik benne van a Tony Hawk játékban -nem tudom pontosan melyik is- de nincsenek messze attól az őrült látványtól, mint amilyennek a való életben is kinéznek). Három helyen is eltörtem, és másfél hónapig folyamatos fájdalmaim voltak.

Ha nem tévedek, ott voltál a Dead Stop búcsú koncerten! Hogy kerültél oda? Szereted az európai zenekarokat?

Ott voltam! Mikor lediplomáztam, másnap már repültem is. Az a koncert elképesztő volt. Imádom az európai zenekarokat, különösképpen a Dead Stopot. Annyira, hogy én vagyok az egyik a két ember közül, akinek Dead Stop tetoválása van.

Mi a melód? Mit csinálsz mikor nem punkoskodsz?

Biciklis futár vagyok, csomagokat kézbesítek cégeknek meg ilyesmi. Szeretem csinálni, kivéve télen, mert a tél Bostonban eléggé brutál. Nem a legjobb akkor kint melózni, de a munka az munka. Ember, én soha nem hagyom abba a punkrockoskodást egy napra se! Ez egy életstílus!

Hogy kerültél bele a hardcore/punkba?

Az unokatesómon keresztül kerültem bele, aki akkor benne volt a hardcoreban és deszkázott. Volt egy csomó őrült haverja tarajakkal és DRI meg Suicidal Tendencies pólókkal. Úgy gondoltam, hogy ők az elképzelhető legfaszább csávók. Ő mutatott nekem előszőr Bad Brainst és Minor Threatet és egyszerűen nagyon megragadott ez az egész. Aztán amikor 14 éves lettem, elkezdtem járni a helyi koncertekre, és most itt vagyok 12 évvel később.

Straight Edge vagy? Mit jelent ez neked?

Sxe vagyok már 12 éve. Már akkor az voltam, mielőtt elkezdtem magamat annak hívni, és csak azért kezdtem el magam így hívni, mert a mai világ folyamatosan hangoztatja, hogy igyál és használj party drogokat. Soha nem éreztem késztetést arra, hogy kipróbáljam valamelyiket is, egyszerűen nem akarok a része lenni. Az, hogy straight edge-nek neveztem magam egy módja volt annak, hogy kifejezzem, hogy jogom van úgy élni az életem, ahogy akarom. Manapság nem igazán érdekel, hogy mit is jelent sxe-nek lenni, vagy ki az és ki nem. 26 éves vagyok és a társasági életem nagyon eltávolodott az ilyen „ivós, drogozós, egyéjszakás kalandos” buliktól. Soha nem ítélnék el senkit azért, amit választ vagy csinál, én csak azt tudom és mindig is tudtam, hogy nekem azok a dolgok nem valók. Sokkal jobban érdekel az, hogy az emberek tisztelettel forduljanak egymás felé.

Mikor megkérdeztem tőled, hogy nincs-e kedved az interjúhoz és válaszoltál, megemlítetted az 56-os forradalmat! Honnan hallottál róla? A legtöbb amerikai azt se tudja, hogy létezik egy ilyen ország, mint Magyarország.

Én először akkor hallottam a magyar forradalomról, mikor volt itt Bostonban egy megemlékezés a résztvevőiről. Aztán mikor elmentem egyetemre, vettem pár órát a Kelet-európai politikából, és egy elég alapos kutatómunkát végeztem azzal kapcsolatban, hogy a Szabad Európa Rádió milyen segítséget nyújtott a forradalom kitöréséhez. Az amerikaiak sajnos nagyon tudatlanok a világ dolgaiban. Ez abból adódik, hogy el vannak kényeztetve, sok mindent alapvetőnek gondolnak. Ez kiábrándító, de itt vannak a hozzánk hasonlók, akik megpróbálnak küzdeni ez ellen.

Deep Wound vagy Dinosaur JR? És miért?

Na ez egy nehéz kérdés! Imádom a Deep Woundot, ők a kedvenc 80-as bandám Massachusettsből (igen, jobban bírom őket mint az SSD-t és a DYS-t), de azt is gondolom hogy J Mascis sokkal jobb gitáros, mint dobos, és én több Dinosaur JR-t hallgatok mint Deep Woundot. Szóval azt hiszem tudod is már a válaszomat. Egyébként én ott voltam egy rögtönzött Deep Wound reunionon pár éve (2004), egy J Mascis/Lou Barlow koncerten. Azután hogy J befejezte a koncertet, a többi srác kijött és eljátszották a Video Pricket! Egyszerűen a hideg kirázott!

Pepsi vagy Coca Cola? És miért?

Haha, először is tisztázzunk valamit! Én abbahagytam az ivását évekkel ezelőtt, mert féltem hogy cukorbeteg leszek és elvesztem a fogaimat. De amikor ittam, akkor nagyon sokat, és kizárólag Coca Colát! (mikor a Bones Brigade demot felvettük, aznap megittunk 142 dobozzal!) A Coca Cola íze jobb, mint a Pepsié, és a véleményem szerint ez teszi jobbá! Az egész sokkal menőbb, a Minor Threat itta, a JFA írt egy számot róla, ők pedig úgy kihasználják a harmadik világbeli országokat, mint ahogy nem sokan mások. Igazából csak egyetlen dolog, ami a pepsi mellett szól az az, hogy a Suicidal Tendencies megemlíti az egyik dalában, de ez annyira nem is számít, mert nekik csak az első lemezük értelmes...

Unod már a hülye kérdéseimet?

Soha. Elterelte a figyelmemet arról, hogy semmit se kezdek az életemmel!

Valamit így a végére?

“Now right about here, Ladies and Gentlemen, I’m supposed to give you something you can identify with; something that would be in that world you call the past. But if I did I wouldn’t be the first and I wouldn’t be the last.” -Charles Manson

cut the shit

Cut the Shit myspace page

Even Keel last.fm page (a demot le tudjátok ingyen szedni innen)

Bones Brigade Myspace

Szólj hozzá!

Címkék: bones brigade cut the shit poison control even keel


A bejegyzés trackback címe:

https://nothingtonothing.blog.hu/api/trackback/id/tr92575844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása